X

עגלה

עגלת הקניות שלך ריקה

עבור לחנות
משלוח חינם בקנייה מעל 1,000₪
לתשלום
תמונת נושא

כל מה שרציתם לדעת על משקל תעשייתי

משטח שקילה נירוסטה
שקילה היא פעולה יומיומית אשר מתבצעת בחיי היום יום יותר ממה שאנחנו בכלל שמים לב אליו. אנחנו ניגשים לקופה בסופר או בחנות הירקות – ושוקלים את הירקות שלקחנו בשביל לדעת את מחירם. בחנות הפיצוחים אנחנו שוקלים את מה שלקחנו שבשביל לקבוע את המחיר שעלינו לשלם, וכן הלאה עוד ועוד מקומות שבהם כל אחד מאתנו נתקל בצורך לשקול. כל אדם מבוגר, זוכר שעד לפני לא הרבה שנים שיטת השקילה הנפוצה הייתה באמצעות משקל מכני. משקל דיגיטלי לעומת זאת, הוא משהו שנפוץ בעיקר בשני העשורים האחרונים, והוא מאפשר שקילה נוחה, מהירה ומדויקת יותר. אם בחיי היום אנחנו עושים מדי פעם במשקל כזה או אחר, כאשר מדובר על עולם התעשייה השקילה במקומות רבים היא חלק בלתי נפרד מן העבודה, והשימוש במשקל הוא משהו שנעשה לאורך כל יום העבודה.  

היכן משתמשים במשקל תעשייתי?

השימוש באמצעות משקל תעשייתי נפוץ מאוד בענפים רבים בתעשייה. למעשה, כמעט בכל תחום נצרכים בשלב כזה או אחר לשימוש באמצעות משקל תעשייתי שמאפשר שקילה של סחורה ומשטחים. משקל תעשייתי הוא בדרך כלל משקל מקצועי יותר מאשר משקל רגיל המשמש לצרכים ביתיים, והוא מתאפיין ביכולת שקילה של משקל נמוך או כבד מאוד, והוא בעל דיוק גבוה במיוחד. במקומות בהם נדרש משקל לתעשייה, יש צורך במחשבה מרובה לפני תהליך הרכישה, בכדי לוודא שרוכשים משקל אשר היכולות והמאפיינים שלו מתאימים עבור הצרכים אליהם זקוקים.  

איזה שימושים עושים באמצעות משקל תעשייתי?

משקל תעשייתי משמש עבור צרכים רבים בתעשייה. בין היתר משמש משקל תעשייתי עבור שקילה של משטחים – להם נדרש משטח גדול וחזק בעל יכולת להחזיק משטחים כבדים וגדולים במיוחד. בנוסף, ישנו משקל תעשייתי אשר משמש עבור ספירה של פריטים הוא מכונה מאזני ספירה או משקל לספירת פריטים. משתמשים בו בעיקר עבור ספירה של פריטים קטנים כמו ברגים, רכיבי אלקטרוניים, חלקי פלסטיק שונים ועוד. משקלים תעשייתיים משמשים כמובן גם עבור שימושים מוכרים לכולנו כמו שקילה של פריטים בחנויות בכדי לתמחר אותם ללקוח, ולקבוע את המחיר המדויק לפי הכמות שלקח הקונה.  

האם משקל תעשייתי הוא בעל רמת דיוק גבוהה?

ישנם סוגים רבים של משקלים כאשר במקרים מסוימים היתרון של משקל מסוים הוא דווקא יכולת השקילה של משקל כבד או גדול במיוחד, אך הוא פחות מדויק בהשוואה למשקלים אחרים. לעומת זאת, ישנם משקלים שנועדו לשקילה של מוצרים קטנים כמו תכשיטים או יהלומים, שם אין צורך בשקילה של מוצרים כבדים, אך ישנה חשיבות עצומה לרמת הדיוק של המשקל. ולכן, כאשר רוכשים משקל תעשייתי, מסתכלים על הצורך בגללו נזקקים למשקל, ולפי זה בוחרים האם יש צורך במשקל בעל רמת דיוק גבוהה או לא.  

כיצד בוחרים משקל דיגיטלי לתעשייה?

רכישה של משקל תעשייתי דיגיטלי יכולה להיות מורכבת. ישנם דגמים שונים בשוק ולמרבית האנשים אין באמת את הידע המתאים עבור החלטה מהו המשקל שיתאים בצורה הטובה ביותר עבור הצרכים שלהם. כאשר אתם רוכשים משקל כזה או אחר אצל חברת מאזני הארץ – החברה המובילה בישראל בתחום מערכות השקילה והבקרה, אתם יכולים לקבל סיוע והכוונה מאנשי החברה שיכוונו אתכם אל המוצר אשר יתאים בצורה הטובה והיעילה ביותר לצורך אליו אתם זקוקים למשקל. רכישה במקום כמו מאזני הארץ מבטיחה לכם חווית רכישה מיטבית אשר תגרום לכם להיות בטוחים שבחרתם במקום הנכון, ושאתם יוצאים עם המוצר המתאים ביותר עבור הצרכים שלכם.  

למה חשוב לרכוש משקל תעשייתי אצל חברה אמינה ומקצועית?

כאשר אתם רוכשים משקל תעשייתי לצורך כזה או אחר במפעל או בעסק שלכם, אתם רוצים שהמוצר ישרת אתכם נאמנה לאורך שנים רבות מבלי בעיות ותקלות שנוטות להתרחש במכשירי חשמל שמשתמשים בהם לעיתים תכופות. כאשר אתם רוכשים את המשקל במקום מקצועי אשר מחזיק בניסיון רב בתחום, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם מקבלים מוצר איכותי שיוכל להחזיק אצלכם שנים רבות עם מינימום של תקלות ובעיות. אמנם, כמובן שאין מוצר שחסין לחלוטין מתקלות, וחשוב שתדעו כי גם במקרה של תקלה או בעיה יש לכם כתובת אליה תוכלו לפנות ולקבל מענה מקצועי שיוכל לסייע לכם להתגבר על הבעיה או לתקן עבורכם את התקלה.

להתאמת המשקל המתאים עבורכם

צוות עובדי החברה יתאים את סוג המשקל לצרכים השונים שלכם

    3DB8B2CA-21F1-4E31-83E2-35AFF9EA5376 Created with sketchtool. דברו איתנו CDE93192-0C6A-409D-880D-9BE72A560619 Created with sketchtool. וואטסאפ

    דברו איתנו

    השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה!