X

עגלה

עגלת הקניות שלך ריקה

עבור לחנות
משלוח חינם בקנייה מעל 1,000₪
לתשלום
תמונת נושא

משקל דיגיטלי מקצועי

משקל זהו מכשיר אשר נמצא בשימוש במקומות רבים החל מבתים פרטיים, חנויות קטנות וגדולות, מפעלים, מסעדות, שדות תעופה ועוד. באמצעות משקל שוקלים בצורה מדויקת פריטים וחומרים שונים בהתאם לצרכים למשל שקילה של מזוודות כאשר טסים לחוץ לארץ, שקילה של מזון שקונים בסופר אצל הירקן או במעדניה ומשלמים עליו לפי משקל, שקילה של משאיות והתכולה שהן מעבירות וכמובן שקילה של בני אדם כולל תינוקות שזה אך נולדו. יש סוגים שונים של משקלים כמו משקלים מכניים אך מרבית המשקלים שאנו רואים בשנים האחרונות בכל מקום הם משקלים דיגיטליים ,  זהו סוג המשקל הנפוץ, המוכר והשימושי ביותר.

מה זה משקל דיגיטלי, האם יש סוגים שונים ואם כן איזה סוגים של משקל קיימים

כאשר אנחנו אומרים משקל דיגיטלי הכוונה היא למשקל אשר מבצע את השקילה באופן עצמאי ובצורה מדויקת ביותר, משקל שיכול למדוד אפילו עד רמה של גרמים בודדים ומציג על צג דיגיטלי את התוצאה בספרות מאוד ברורות. המשקל הדיגיטלי יכול להיות משקל ביתי פשוט למשל משקל שנשקלים כדי לדעת האם יש עליה או ירידה במשקל או כזה שמשתמשים בו לשקילה של מרכיבים שונים במטבח למשל שמרים או סוכר כאשר אופים עוגה או פיצה למשל, אך יש משקל דיגיטלי מקצועי אשר משתמשים בו לרוב לדברים מקצועיים יותר כמו למשל במקרים בהם יש שימוש רב ותדיר ויש חשיבות לרמת הדיוק של השקילה למשל כחלק ממפעל המייצר עוגות מאפים, תבשילים שונים וכדומה אשר יש חשיבות לשקילה הן של רכיבים והן של המשקל הסופי של המוצר וכל גרם חשוב ומשפיע. אם פעם היה מעט מאוד מבחר של סוגי משקלים והיו הרבה תחומים בהם נושא המשקל לא היה בכלל רלוונטי, היום אפשר למצוא מגוון רחב של סוגים של משקל דיגיטלי המתאימים לכל מטרה ולכל תחום, בין אם מדובר על משקל המתאים לשימוש בתנאים קשים ומיוחדים כולל משקל עמיד למים, משקל דיגיטלי חכם אשר סופר פריטים ועושה חישובים שונים, משקל שנעזרים בו כאשר קולטים סחורה לפני שמכניסים אותה למחסן ועוד סוגים.

האם יש הבדל בין סוגי המשקלים

משקל דיגיטלי הוא שם כללי ביותר אשר כולל בתוכו סוגים שונים של משקלים. יש הבדל בין משקל המיועד לשימוש בתעשייה של מתכות למשל למשקל המיועד לשימוש במקרים של יצור תרופות או מוצרי קוסמטיקה למשקל בו שוקלים בשר בסופר או אצל הקצב. בכל תעשיה ובכל תחום יש צורך במשקל שונה אשר מתאים לצרכים הספציפיים למשל בתעשיית הפארמה יש חשיבות מאוד גדולה לדיוק של עשירית גרם שכן כל גרם של רכיב כזה או אחר קריטי מבחינת התוצאה הסופי, כאשר שוקלים תינוק בטיפת חלב המשקל צריך להיות מתאים לגודל שלו וכמובן למשקל ולכן פעמים רבות יש הגבלה של משקל מקסימלי, המשקל בו שוקלים גבינות או נקניק במעדניה הוא שונה וצריך להדפיס פעמים רבות גם מדבקה ולבצע פונקציות נוספות כמו שמירה לזיכרון וחישוב של מספר פריטים. למעשה אפשר להגיד שקיימים היום בשוק סוגים רבים של משקלים כך שלכל תעשיה ולכל עסק תהיה אפשרות למצוא את המשקל שנותן את המענה הכי מדויק ומתאים לצרכים שלו.

מה ההבדל בין משקל דיגיטלי מקצועי למשקל המתאים לשימוש ביתי?

בין משקל דיגיטלי ביתי למקצועי יש מספר הבדלים שכן כל משקל מיועד לשימושים אחרים ולכן הוא מותאם לכך. בין ההבדלים אפשר למצוא קודם כל את גודל המשקל ואת הערכים המקסימליים לשקילה, לשימוש ביתי לרוב יספיק משקל קטן יחסית שכן משתמשים בו לדברים לשקילה של דברים קטנים וכמויות קטנות יחסית למשל כאשר אופים אז משתמשים למשל ב- 1 ק"ג של קמח מקסימום 5 ק"ג בעוד שבמפעל אשר מייצר מאפים לרוב ישתמשו בכמויות הרבה יותר גדולות למשל עשרות ק"ג של קמח ולעיתים אפילו מאות ולכן המשקלים שלהם צריכים להתאים לשקילה של כמויות גדולות יותר גם מבחינת גודל המשטח וגם מבחינת המשקל המקסימלי הניתן לשקילה. הבדל נוסף הוא שמשקל דיגיטלי מקצועי לרוב צריך לעבוד הרבה יותר שעות כך שאם מדובר במשקל עם סוללות נטענות הסוללות יחזיקו זמן רב, מעבר לכך לרוב הוא יהיה עשוי מחומרים עמידים וחזקים יותר, מתכות אל חלד וכדומה שכן הוא צריך להתאים את עצמו לעבודה רבה בניגוד למשקל ביתי אשר משתמשים בו בתדירות נמוכה הרבה יותר ולרוב התנאים קלים יותר.

האם יש משקל דיגיטלי מומלץ יותר מאשר אחרים?

בשוק קיימים משקלים דיגיטליים שונים, של חברות שונות, בגדלים שונים, עם פונקציות שונות עשויים מחומרים שונים למטרות שונות ומגוונות. יש משקל דיגיטלי גדול אשר יכול להתאים לשקילה של בעלי חיים או משטחים שלמים של סחורות ויש משקל דיגיטלי קטן יותר אשר משתמשים בו לשקילה של בני אדם במרכזים רפואיים, יש משקל אותו מחברים ישירות לחשמל ויש משקל דיגיטלי נטען אותו אפשר לקחת ממקום למקום מבלי להזדקק לחשמל בכדי להפעיל אותו, יש משקל דיגיטלי עמיד במים כך שניתן להשתמש בו במטבח או באזורים לחים ורטובים בעוד שמשקלים אחרים שאינם אטומים ועמידים עלולים להיפגע ויגרם להם נזק במידה ויתבצע בהם שימוש באזורים רטובים. זאת אומרת שיש סוגים רבים של משקלים, של חברות שונות ולכן לא ניתן להגיד שיש משקל אחד מומלץ, לכל אחד מומלץ משקל אחר בהתאם לצרכים האינדיבידואלים שלו ושל העסק שלו. משקל מומלץ הוא למעשה משקל אשר נותן מענה לצרכים האינדיבידואלים של כל בית עסק ומשרת את הצרכים שלו בצורה טובה ולאורך זמן.

כיצד כדאי לבחור איזה משקל דיגיטלי לרכוש מתוך המבחר הקיים

היום בניגוד למה שהיה פעם יש שפע של משקלים באופן כללי בטח ובטח משקלים דיגיטליים שהם למעשה המשקלים הכי נפוצים בשוק. מבחר גדול ושלל אפשרויות לבחור מהם זהו דבר שעלול ליצור בלבול ולהקשות מאוד את הבחירה מה מתוך ההיצע הקיים הוא הנכון ואיזה משקל כדאי לרכוש. יש שאלות רבות שצריכות להישאל טרם הבחירה של איזה משקל לקנות, שאלות שנותנות תשובות אשר עוזרות לדייק ולצמצם את המבחר למשל למה ישמש המשקל, היכן יעמוד, את מי ישרת, איזה פונקציות חשוב שיהיו בו ועוד. אחת מהדרכים שעוזרות לקבל את ההחלטה היא להתייעץ עם מומחים כמו למשל המומחים של מאזני הארץ, אשר יש להם ידע, ניסיון ותק אשר בעזרתם הם יכולים לכוון אותך איזה מתוך סוגי המשקלים הדיגיטליים הקיימים ייתן לך את המענה הטוב ביותר לעסק, אשר לאחר שישאלו את השאלות הנכונות והמדויקות ויאספו את המידע הרלוונטי, יוכלו להציע לך את הפתרון הטוב והמדויק ביותר לעסק שלך. מעבר לליווי המקצועי בכל מה שקשור לתהליך הרכישה תוכלו בהמשך לקבל מענה וליווי כולל תמיכה טכנית בכל שאלה שתהיה לך הן בנוגע למוצר עצמו או השימוש בו. קניה של משקל דיגיטלי במאזני הארץ נותן לך שקט נפשי לטווח ארוך, יש לך כתובת לקבל תשובות ומענה לכל דבר לו תהיה זקוק בתחום השקילה ומערכות שקילה ובקרה מתקדמות.  

להתאמת המשקל המתאים עבורכם

צוות עובדי החברה יתאים את סוג המשקל לצרכים השונים שלכם

    3DB8B2CA-21F1-4E31-83E2-35AFF9EA5376 Created with sketchtool. דברו איתנו CDE93192-0C6A-409D-880D-9BE72A560619 Created with sketchtool. וואטסאפ

    דברו איתנו

    השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה!