X

עגלה

עגלת הקניות שלך ריקה

עבור לחנות
משלוח חינם בקנייה מעל 1,000₪
לתשלום
תמונת נושא

כל מה שחיפשתם על משקלים ולא מצאתם

משטח שקילה לשקילת סחורה מאזני הארץ
כל מי שחושב על משקל דיגיטלי לרוב חושב על פעולות בסיסיות מחיי היומיום אם הם לא חלק מהתעשייה. הליכה לסופר ושקילת הירקות באופן עצמאי במידת הצורך בקופות או בקופות הראשיות, בלידה שקילת התינוקות, כאשר הולכים לווטרינר שקילת חיות המחמד וגם שקילה של בני אדם. יחד עם זאת, משקלים הם לא רק אלו. פעולות שקילה הן לא רק לשקול בשר, או פיצוחים אלא תעשייה שלמה שללא המשקל לא הייתה מתקיימת. מה עוד חשוב לדעת על משקל? כל הפרטים במאמר שלפניכם.

משקלים – עולם תעשייה שלם לרגליהם

אצל רוב בני האדם פעולות השקילה הן שגרתיות ויומיומיות. אך בעולם התעשייה השקילה היא עולם אחר לחלוטין. חברות רבות משתמשות במשקל לצורך מילוי אריזות, משטחי סחורה שונים הצריכים מדדים מדויקים, תעשיית התרופות שצריכה מידע מדויק על כמות חומרים כימיים לשילוב בתרופות ועוד. משקלים אם כן הם חלק בלתי נפרד מחיינו לא רק בפעולות שגרתיות עבור מי שאינו חלק מהתעשייה, אלא גם עבור מי שנמצא בתעשייה ומשתמש בהם למגוון של פעולות במהלך העבודה החל משקילת גרמים מינוריים ביותר כמו גרם זהב או כסף ועד למשקל כבד של סחורות.

האם משקלים יכולים להיות מדויקים באופן מושלם?

אם אנחנו מדברים על שקילת פריטים מאד כבדים המשמעות לדיוק מבחינת הגרמים היא לא קריטית ולכן משקלים שהינם תעשייתיים הם בעלי דיוק נמוך יותר משמעותית מאשר משקל שהינו עבור שקילת גורמים קטנים כמו זהב, רכיבים כימיים עבור תעשיית התרופות והבריאות ועוד. ישנם גם מקרים בהם יש צורך בדיוק מיטבי מבחינת משקל כבד ולשם כך אפשר לבחור משקל דיגיטלי שהוא בעל דיוק יותר גבוה, לכל סוג ממוצרים אלו יש תכונות רלוונטיות שאפשר לבחור לפיהן את המוצר. חשוב לשים לב לעלויות שכן משקל זה יכול לעלות יותר ממשקל קטן, ויש לרכוש אותו אך ורק עבור תעשייה שבאמת זקוקה לו.

איך בוחרים את המשקל המתאים לכם

הרבה פעמים בעלי מפעלים או חברות בתחום התעשייה המחפשים משקל תעשייתי לא יודעים איך לבחור משקל מתאים ולכן חשוב לבחור את המשקל בדגש על פרמטרים רלוונטיים. כאשר אתם עושים זאת חשוב כמובן להתייעץ עם אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. אנשי המקצוע ידעו להתאים לכם את המשקל המתאים לכם על סמך הצרכים של המותג, וכך תוכלו לחסוך לא מעט כסף ברכישה של המשקל המתאים בלי להסתבך עם תפעול והבנה לבדכם כיצד לתפעל אותו ולמה הוא מתאים.

האם אפשר לרכוש משקל תעשייתי בכל מקום?

רכישת משקלים תעשייתיים לא יכולה להתבצע בכל מקום. כפי שיש חנויות ייעודיות למוצרים שונים לטיפוח, ליופי, למוצרי היגיינה ולמוצרים טכנולוגיים ישנן גם חברות מקצועיות המיועדות למכירה של משקל תעשייתי. הדרך הטובה ביותר לרכישת משקל היא באמצעות חברה מקצועית המבינה בהתאמת המשקל ויכול לסייע לכם לקבל את השירות הטוב ביותר גם לאחר הרכישה מבחינת אחריות, תחזוקה, הדרכה והכוונה. שימו לב האם לחברה שאתם רוכשים ממנה יש צוות טכני שיכול לסייע לכם ולתת מענה לכל שאלה ומה מפעיל את האחריות על המשקל, ולכמה זמן היא. זהו חלק בלתי נפרד מהרכישה וחשוב לשים לב לכך.

חשוב שיהיה לכם על מי לסמוך

רכישת משקל תעשייתי דיגיטלי חייבת להיעשות לאחר מחקר מקיף לגבי סוג המוצרים שאתם צריכים ולגבי מטרת המשקל. כאשר אתם מתחילים לבדוק לגבי המשקל המתאים לפני הכל בדקו מה התעשייה שלכם צריכה. נסו לברר איך זה עובד במקומות אחרים, התייעצו ובדקו חוות דעת לגבי מקומות מהם אפשר לרכוש את המשקל ונסו לבדוק גם ביקורות לגבי מקצועיות, התאמה והמוצרים עצמם. חשוב שתרכשו את המשקל מחברה שאתם סומכים עליה ומתאימה לכם את המשקל באופן מושלם לצרכים ולסגנון התעשייתי. משקל שלא יהיה מותאם לא יסייע לכם. חברת מאזני הארץ היא מהחברות המובילות בישראל ותעניק לכם שירות אדיב, סבלני ומכיל לצד מקצועיות ברמה גבוהה. כל שעליכם לעשות הוא לצור קשר ולספר לנו מה אתם צריכים, את כל השאר אנחנו כבר נדע לעשות.    

להתאמת המשקל המתאים עבורכם

צוות עובדי החברה יתאים את סוג המשקל לצרכים השונים שלכם

    3DB8B2CA-21F1-4E31-83E2-35AFF9EA5376 Created with sketchtool. דברו איתנו CDE93192-0C6A-409D-880D-9BE72A560619 Created with sketchtool. וואטסאפ

    דברו איתנו

    השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה!