X

עגלה

עגלת הקניות שלך ריקה

עבור לחנות
משלוח חינם בקנייה מעל 1,000₪
לתשלום
תמונת נושא

למה משמשים משקלים לתעשייה?

בכל פס ייצור מודרני תוכלו למצוא מכשיר אשר אחראי על שקילת המוצרים. למעשה, כמעט כל מוצר שאנחנו רוכשים בסופר נמכר על פי משקל, ועל כן המפעל שמייצר אותו חייב לוודא שהכמות שהוא מכניס לכל אריזה היא הכמות שעליה הוא מצהיר על גבי האריזה של אותו המוצר. פעולת השקילה היא פעולה יום יומית אשר מתבצעת בכל מפעל ובלעדיה העבודה הייתה קשה ומפרכת הרבה יותר. אם בעבר פעולת השקילה הייתה מתבצעת בצורה מכנית – החל מהמאזניים אשר שימשו בימי קדם והיו מוגבלים מאוד ביכולות שלהן, כיום המשקל הוא אלקטרוני ומסוגל לשקול ולהגיע לרמת דיוק גבוהה מאוד.  

מהי רמת הדיוק של משקלים לתעשייה?

משקלים לתעשייה משמשים למגוון רחב של תעשיות שונות, כאשר בחלקן רמת הדיוק חייבת להיות גבוהה מאוד. במקרים שבהם מדובר על שקילה של מוצרים קטנים וקלים במיוחד אשר בהם רמת הדיוק צריכה להיות גבוהה, יש לרכוש משקל מיוחד אשר מסוגל להגיע אל רמת הדיוק הנדרשת. לעומת זאת, כאשר מדובר על שקילה של משטחי סחורה גדולים וכבדים במיוחד, אין חשיבות רבה לדיוק ברמת הגרמים ועל כן אין סיבה להשקיע כסף רב ולרכוש דווקא משקל מדויק במיוחד. בכל מקרה, חשוב לוודא ולבדוק היטב אילו דברים אתם הולכים לשקול עם המשקל, בכדי שהוא יוכל לשמש אתכם לכל מטרה עתידית בצורה הטובה ביותר.  

משקלים המתאימים לתנאים מיוחדים

ישנם משקלים אשר נועדו לעבודה בתנאים מיוחדים כגון כאלה שאמורים לעמוד בחוץ חשופים לשמש, או כאלה שנועדו לשקול מוצרים רטובים או לחים וכן הלאה. גם במקרים שכאלה חשוב מאוד לזהות את הצורך לפני הרכישה, בכדי לוודא שאתם רוכשים את המשקל שמסוגל לעמוד בתנאים הללו ויכול לשמש היטב עבור הצרכים שלכם. בכל מקרה, כדאי מאוד לפנות אל אנשי מקצוע בתחום אשר יוכלו לסייע לכם בבחירת המשקל המתאים ביותר עבור התנאים המיוחדים אצלכם, וכך תוכלו להיות רגועים שאתם רוכשים מוצר שיוכל להחזיק מעמד לאורך זמן.  

מערכות מילוי ובקרה לתעשייה

אחד ממכשירי השקילה הנפוצים בתעשיות השונות הוא מכשיר המילוי. מדובר על מכשירים אשר כחלק מתהליך הייצור אחראים למילוי מדויק של כל מוצר באריזה שלו על פי משקל מסוים. ישנן מערכות מילוי אשר נועדו עבור מילוי אבקות כמו קמח, מילוי של נוזלים כמו שמן זית, מערכות מילוי שיודעות גם לפקוק את הפקק של המוצר ועוד. את המערכות הללו ניתן למצוא אצל חברת מאזני הארץ אשר מייצרת ומפתחת סוגים רבים של משקלים לתעשייה על פי דרישת הלקוח, בכדי להתאים עבורו את המערכת שתתאים בצורה הטובה ביותר עבור צרכי המפעל שלו.  

רכישה של משקלים לתעשייה אצל חברת מאזני הארץ

כאשר אתם באים לרכוש מוצר כמו משקל אשר בו מתבצעת פעולה יום יומית והוא חלק בלתי נפרד מתהליך הייצור בפס הייצור, חייבים לזכור שהשבתה שלו פרושה בדרך כלל השבתה של פס הייצור וגרימת נזקים כבדים. אם אתם רוצים שגם במקרה של תקלה או בעיה במכשיר תהיה לכם כתובת אליה תוכלו לפנות ולקבל מענה זמין ומיידי, כדאי שתרכשו את המשקל אצל חברה כמו חברת מאזני הארץ המחזיקה צוות טכנאים מיומן ובעל ניסיון אשר ישמח לתת לכם מענה מהיר עבור כל תקלה או בעיה. רק כך תוכלו לוודא שבמקרה של תקלה פס הייצור לא יושבת לזמן רב והנזקים שייגרמו יהיה המינימליים ביותר.  

מי זאת חברת מאזני הארץ?

חברת מאזני הארץ הוקמה במטרה לתת מענה עבור פתרונות שקילה ומערכות בקרה לחברות ומפעלים ברחבי הארץ. מאז הוקמה ועד עצם היום הזה מקפידה החברה להתעדכן ולהתחדש בכדי להציע ללקוחותיה את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום מערכות השקילה, ולאפשר להם להשתמש עם מיטב הטכנולוגיה הקיימת בתחום השקילה. בין מוצרי ושירותי החברה תוכלו למצוא גם: תוכנות ניהול ובקרה, מערכות בקרה המבוססות plc, תוכנות גשר, וכן מערכת שקילה המשלבות הדפסה. מייסדי החברה חרטו על דגלה להעניק ללקוחות את השירות הטוב והמקצוע ביותר לא רק כאשר הם מחפשים משקל לרכוש והחברה צריכה אותם, אלא גם לאחר הרכישה בכדי לוודא שהם יהיו מרוצים מן המוצר שרכשו ויוכלו לקבל מענה זמין ואיכותי בכל מקרה של תקלה או בעיה הקשורה למוצר שרכשו.

להתאמת המשקל המתאים עבורכם

צוות עובדי החברה יתאים את סוג המשקל לצרכים השונים שלכם

    3DB8B2CA-21F1-4E31-83E2-35AFF9EA5376 Created with sketchtool. דברו איתנו CDE93192-0C6A-409D-880D-9BE72A560619 Created with sketchtool. וואטסאפ

    דברו איתנו

    השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה!