X

עגלה

עגלת הקניות שלך ריקה

עבור לחנות
משלוח חינם בקנייה מעל 1,000₪
לתשלום
תמונת נושא

שקילה – עולם של יתרונות במוצר אחד

משקולת עם משקל 1000 ק"ג
כשמדובר על משקל תעשייתי אנחנו נוטים לחשוב שמדובר על משקל אדם אך לא כך הדבר. המשקלים הם חלק בלתי נפרד מהתעשייה וחשוב להכיר את העובדה הזאת כי ללא המשקל, לא באמת יכולנו לדעת כמויות של דברים שאנחנו רוכשים, לקבל מארזים או אפילו לדעת בני כמה התינוקות המתוקים שנולדים. אם אתם לא חלק מעולם התעשייה לא בטוח שאתם מודעים לנתון הבא. שקילה הוא אחד מהפרמטרים החשובים ביותר בעולם התעשייה ולכן מכשירים המאפשרים את הפעולה הזאת ותפקידם הוא לשקול סחורות, מוצרים או חומרי גלם הם המכשירים החשובים ביותר בתעשייה וחלק בלתי נפרד מכל פס ייצור בעולם המודרני. מהי חשיבות המשקלים התעשייתיים ומאיפה רוכשים אותם? מדי תגלו את הכל.

שקילה – אי אפשר לתפקד בלעדיה

יש מוצרים וסיטואציות בחיי היומיום שאנחנו לא תמיד מייחסים להם את החשיבות המתאימה אך כן יש לעשות זאת ולתת את תשומת הלב אליהם. כך למשל שקילה היא חלק בלתי נפרד מחיינו ואם לא ניתן על כך את הדגש לא באמת נשים לב ליתרונות שהיא מביאה אל איכות החיים שלנו בכלל, ואל עולם התעשייה בפרט. כאשר אנחנו הולכים לסופר, שוקלים ירקות ופירות, פיצוחים או אפילו הולכים למכור או לקנות זהב של תכשיטים ישנים פתאום אנחנו מגלים כאנשים מן השורה שלא נמצאים בתוך עולם התעשייה עד כמה המשקל הוא חלק בלי נפרד מאיכות החיים. יתרה מכך, כעת אפשר להבין גם בעולם התעשייה כיצד המשקל מביא מאחורי הקלעים אל איכות חיים טובה יותר.

אילו סוגים של משטחים לצורך דיוק משקלים קיימים?

כל מפעל תעשייתי בו יש שימוש במשטחי שקילה לא משתמש באותו משטח כמו במקומות אחרים. משמע, לכל מפעל יש את הצרכים והיסודות שלו בגינם הוא צריך את המשקל הספציפי בו הוא משתמש ולכן חשוב לבחון את המכשירים שאתם כבעלי המפעל או החברה זקוקים להם. ישנם מפעלים שצריכים משטחים קטנים יותר וישנם מפעלים שצריכים משטחים גדולים יותר, הכל עניין של התאמה אישית. אם אתם מפעל שאורז סחורות בכמות גדולה הרי שתצטרכו משקל גדול שמסוגל לשאת כובד משמעותי. אם אתם חנות תכשיטים שמוכרת או רוכשת זהב במשקל, משטח קטן יספיק לכם ויש לכך גם משקל ייעודי המתאים למטרות אלו. בדיוק לשם כך עולם התעשייה עובר מהפכה משמעותית ברמה הטכנולוגית החדשנית, גם בנושא המשקל הדיגיטלי ומטרותיו לאיכות חיים טובה יותר.

איך מחליטים היכן למקם את המשקל התעשייתי וממה הם עשויים?

לא מספיק לרכוש משטח שקילה חשוב גם לדעת היכן למצב אותו. כאשר אתם רוכשים משטחים אלו מאנשי מקצוע המתמחים בתחום ומחברות מקצועיות בעלות ניסיון וותק בתחום אלו גם תוכלנה לסייע לכם לבחור את המיקומים המתאימים. חשוב לקחת בחשבון שפעולת קבלת המשקל חייבת להיות נגישה ונוחה ללא צורך בסחיבה של משטחים כבדים מדי ממקום למקום ולכן יש לקחת בחשבון מיקום נוח, נגיש, המותאם לגודל המשטח. לאחר שבחרתם את המיקום הגיע הזמן לבחור את המשקל המתאים כולל ההתאמה אל חומר הגלם ממנו המשטח עשוי. לחומרים השונים יש משמעות. ישנם משקלים שעשויים מחומרי גלם שמתאימים לשקילה של רכיבים רטובים ולחים וישנם אלו המתאימים לחשיפה אל תנאי מזג אוויר שונים כמו חום קיצוני לצורך העניין. יש לוודא מהם התנאים שהמיקום מאפשר לפני שרוכשים את המשקל הנכון על מנת שבאמת זה יתאים לצרכים שלכם ויוכל להביא לכם את התוצאות המיטביות בתהליך התעשייתי בו אתם נמצאים.

איפה רוכשים משטחים מקצועיים המתאימים לטווח ארוך ולמפעלים תעשייתיים?

כולם כבר יודעים שמשקל תעשייתי אם כן לא מתאים לשימוש ביתי וכלל לא מדובר על המשקלים הביתיים שלא יכולים להתאים לפעילות תעשייתית. משקלים לצורך שקילה מסחרית ותעשייתית חשוב לרכוש אצל חברות מקצועיות המתמחות בתחום ומבינות בתחום היטב. חברת מאזני הארץ היא מהחברות המובילות בישראל בתחום המשקל. לחברה גם מערכות שקילה, ומערכות בקרה מתקדמות המותאמים אל כל תחום בתעשייה ומספקת שירותי תחזוקה וטכנאים לכל רחבי הארץ בזמינות גבוהה ולצד שירות מהמתקדמים בעולם. צרו קשר כבר עכשיו לחוויית רכישה נעימה, מקצועית, עם ליווי אישי מתחילת הדרך ועד לאחרי הרכישה כולל תחזוקה ואחריות. כי חשוב שתהיו בידיים הטובות ביותר.

להתאמת המשקל המתאים עבורכם

צוות עובדי החברה יתאים את סוג המשקל לצרכים השונים שלכם

    3DB8B2CA-21F1-4E31-83E2-35AFF9EA5376 Created with sketchtool. דברו איתנו CDE93192-0C6A-409D-880D-9BE72A560619 Created with sketchtool. וואטסאפ

    דברו איתנו

    השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה!