X

עגלה

עגלת הקניות שלך ריקה

עבור לחנות
משלוח חינם בקנייה מעל 1,000₪
לתשלום
תמונת נושא

שקילה – היכן היא מתבצעת

השקילה היא אחת הפעולות הנפוצות ביותר אשר נעשית מדי יום כמעט בכל מפעל ברחבי הארץ והעולם. במהלך יום העבודה השגרתי במפעלים ובחנויות, מתבצעת פעולת השקילה עבור מטרות רבות, והיא חלק בלתי נפרד ממהלך יום העבודה. פעולות השקילה שמוכרות לאדם הפרטי הן בעיקר שקילה של משקל גופו בשביל לדעת כמה הוא שוקל לצרכים בריאותיים, וכן שקילה של מוצרים שנרכשים לפי משקל בחנויות כמו פירות וירקות, מאפים, פיצוחים ועוד. אמנם, שקילה שנעשית בעולם התעשייה ובמפעלים כמו שקילת משטחים וסחורות היא שונה משקילה בבית או בחנות, ומצריכה משטח שקילה גדול במיוחד, ובעל יכולת לשקול ולהחזיק משקלים כבדים במיוחד מבלי להישבר או להתקלקל.

מהו משטח שקילה לשקילת משטחים?

משטח שקילה אשר נועד עבור שקילת משטחים הוא מכשיר גדול במיוחד, והוא מסוגל להתמודד עם עומסי כובד גדולים. הוא עשוי בדרך כלל מנירוסטה או מתכת עמידה, והוא בנוי בצורה שיוכל לעבוד במשך שנים רבות מבלי להתקלקל או לצבור חלודה. את המשקל ניתן להעמיד בתוך האדמה בצורה שקועה או באמצעות רגליות מתכווננות אשר מאפשרות לדאוג שהשקילה נעשית בצורה ישרה ומדויקת. כמובן שלכל מפעל או מקום הנדרש לשקילת משטחים יש צורך בגודל שונה של משקל משטחים, ולכן ניתן להשיג בשוק משקלים בגדלים שונים אשר יוכלו להתאים לצרכים של כל מפעל. כל משטחי השקילה מדויקים ברמה כזאת או אחרת, אך בשביל להשיג את התוצאה המדויקת ביותר תצטרכו להשקיע במשקל יקר יותר. המשטח מחובר אל ראש שקילה אשר מתממשק למחשב באמצעות מערכת מיוחדת המציגה במחשב את נתוני השקילה המלאים, או באמצעות עמדת stand alone המאפשרת למשתמש לצפות בנתוני השקילה.  

היכן ניתן לרכוש משקל המתאים לשימוש בתעשייה?

רכישה של מוצר המשמש עבור שקילה של משטחים או סחורות יכולה להיות מורכבת לעיתים. בכל זאת, לא מדובר על מוצר חשמל ביתי שכולנו יודעים לבחור ומבינים את היטב את ההבדלים בין המכשירים, אלא על מכשיר תעשייתי שרוכשים פעם בכמה שנים. בסופו של דבר, אנחנו רוצים למצוא מוצר שיוכל לשמש אותנו בצורה נוחה ויעילה לאורך שנים רבות, מבלי לעשות בעיות ולדרוש תיקונים תכופים. ההמלצה במקרה כזה היא חד משמעית – ללכת את חברה המתמחה במערכות שקילה כמו מאזני הארץ, שתוכל לוודא שאתם רוכשים את המוצר האיכותי והמתאים ביותר לצרכים שלכם. אנשי החברה ישמחו להעניק לכם שירות ולסייע בעזרת ניסיונם הרב לעזור לכם להחליט על המשקל שיתאים בצורה הטובה ביותר עבור שקילת המשטחים או הסחורות אצלכם במפעל. מערכות השקילה אצל מאזני הארץ הם האיכותיים ביותר והם מאושרים על ידי תקנים בין לאומיים OIML R76 לתקינת מכשירי מדידה.  

משקלים המתאימים לשימוש בחנויות

המשקל שאנחנו רואים בכל מכולת, סופר, מאפייה או חנות ירקות הוא אמנם קטן יותר ממשטחי שקילה המיועדים לשקילת משטחים, אך פעולתו חשובה לא פחות. כאשר חנות מוכרת מוצרים שאינם אחידים, היא חייבת דרך שתאפשר לה לקבוע מחיר עבור המוצרים שהלקוח לקח. הפתרון הוא קביעת מחירים על פי משקל כמו לדוגמא – מאפים במאפייה נמכרים ב45 ₪ לקילו, כך שהלקוח מכניס אל השקית או הקופסא את המאפים שהוא בוחר, ואז באמצעות המשקל ניתן לקבוע כמה עליו לשלם. במקומות כאלה פעולת השקילה היא חלק בלתי נפרד מהעבודה במשך היום, ובמידה והמשקל לא יעבוד כמו שצריך, לא יהיה ניתן למכור את הסחורה. ולכן, כאשר רוכשים משקל עבור חנויות, כדאי מאוד לפנות אל חברה אמינה ומקצועית כמו מאזני הארץ, שמספקת מערכות שקילה איכותיות שאמורות לעבוד במשך זמן רב ללא תקלות. אמנם, גם במקרה של תקלה יהיה לכם כתובת לפנות אליה ולא תישארו ללא מענה, ותוכלו לתקן ולהחזיר את המשקל לפעילות במהירות האפשרית.  

מהי רמת הדיוק של המשקלים?

רמת הדיוק של המשקל משתנה לפי הדגמים השונים, כאשר ניתן לומר באופן כללי כי כאשר מדובר על שקילה של דברים גדולים וכבדים כמו משטחים ישנה חשיבות מועטה לדיוק ברמה של גרמים, ויותר ליכולת השקילה של דברים כבדים. ולכן אם אתם מחפשים משקל מדויק ברמה גבוהה, עליכם לבחור במשקל מתאים כמו משקל המשמש לשקילה של מוצרים קטנים וקלים, שם שמים דגש על יכולת שקילה מדויקת אשר מאפשרת לכם לדעת בצורה המדויקת ביותר את משקלו של הפריט שאתם שוקלים.

להתאמת המשקל המתאים עבורכם

צוות עובדי החברה יתאים את סוג המשקל לצרכים השונים שלכם

    3DB8B2CA-21F1-4E31-83E2-35AFF9EA5376 Created with sketchtool. דברו איתנו CDE93192-0C6A-409D-880D-9BE72A560619 Created with sketchtool. וואטסאפ

    דברו איתנו

    השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה!