X

עגלה

עגלת הקניות שלך ריקה

עבור לחנות
משלוח חינם בקנייה מעל 1,000₪
לתשלום
תמונת נושא

תוכנה למאזני גשר תשפר לכם את המותג

תוכנת שקילה
בעולם התעשייתי הדינמי של היום לא תמיד נשים לב עד כמה המשקלים ופעולות השקילה השונות משפרות את חיינו. לא מדובר במשהו חדש, אלא בפעולה איכותית שמביאה עמה שקט תעשייתי ניכר וטכנולוגיה חדשנית ללא הפסקה. שקילה בעולם התעשייתי היא אלמנט חשוב שקיים עוד משחר ההיסטוריה. יחד עם זאת, כאשר עולם השקילה פוגש את הטכנולוגיה אנחנו מגלים עולם חדש שיכול להביא לתוצאות איכותיות יותר מהרגיל.

תוכנה למאזני גשר – עולם חדש של שקילה שחשוב להכיר

בעולם המשקלים הדיגיטליים אנחנו מגלים תעשיות הזקוקות לשקילה של סחורות כבדות במיוחד. לא מדובר על משקלים שאפשר לטפל בהם באמצעים סטנדרטיים אם כי באמצעים תעשייתיים ייחודיים הנבחרים בקפידה ובאופן מיוחד בהתאם לצרכים ספציפיים. בדיוק לשם כך קיים משקל גשר המופעל באמצעות תוכנה למאזני גשר המאפשר מקום להעלאת הסחורות ואף מאפשר שקילה של משקלים גבוהים במיוחד כמו רכבים, משאיות ועוד. יכולת המשקל הזה בה לידי ביטוי בכך שהוא מבצע בקרה באמצעות התוכנה הייחודית על הסחורה שנכנסת ויוצאת מהמפעל ללא פריקה או הנחה באופן נפרד על המשקלים.

איך משקל גשר עובד ולמה הוא ייחודי כל כך?

חברות המקבלות סחורה וחומרים בכמות גדולה ובמשקלים כבדים באמצעות רכבים מומלץ שהרכישה שלהם תתמקד בתחום המשקלים במאזני גשר לצורך שקילה מדויקת. חברה שעוקבת כראוי על חומרים יוצאים ונכנסים מנהלת מלאי נכון ומדויק ובכך גם מאפשרת פעילות תקינה ברמה הכלכלית והתעשייתית כראוי. תוכנה למאזני גשר מאפשרת התנהלות נכונה ברמה העסקית וחוסכת טעויות ובכך גם חוסכת עלויות.

מהי תוכנת מאזני גשר ואיך היא יכולה לסייע לכם?

חברות בהן מתקבלת סחורה במהלך כל יום עם משאיות חייבות מערכת שהינה ממוחשבת המנהלת את השקילה באופן נוח וברור. תוכנה למאזני גשר מעניקה בדיוק את היכולות הללו ומנהלת את השקילה הנכנסת והיוצאת באופן נגיש ונוח ללא צורך אפילו לפרק את המשאיות. מעבר לכך, לתוכנה יש יכולות גם להפיק דוחות באופן מפורט לפי חתכים, לשלוח ישר מהתוכנה על סמך הגדרות ספציפיות בצורה אוטומטית, לסדר את מאגר הלקוחות, מאגר הספקים ומאגר המשאיות כולל נהגים ואף משקלים ידועים מראש.

מהם היתרונות של התוכנה והאם אפשר להתאים אותה למגוון התעשיות?

לתוכנה מגוון של יתרונות גם מבחינת התפעול וגם מבחינת ההתנהלות. תוכנה למאזני גשר מאפשרת עבודה מרוחקת באמצעות מחשב מהמשרד, מהבית או מכל מקום אחר ובכל שעה לצורך הפקה של דוחות חדשניים ומתקדמים. קל לתפעל את התוכנה, היא בעלת ממשק נוח וידידותי ומתאימה לכל ענף בתעשייה. כמו כן, אפשר להתקין אותה על כל מערכת הפעלה ולא מעט מפעלים משתמשים בה. התוכנה מאפשרת הזנת נתונים רבים לצורך מעקב על הסחורות וביניהם:
  • סטטוס שקילה מבחינת כניסת ויציאת החומרים
  • תאריכי כניסה ויציאה
  • מספר המשאיות
  • פרטי המובילים
  • האם קיים עומס יתר
  • סוג החומרים
  • לאילו אתרים החומרים שייכים
  • שמות הספקים
  • אסמכתאות רלוונטיות
  • הערות שונות
  • זהות הנהגים
  • יעד הסחורות
תוכנות אלו ואחרות ומערכות מעקב עבור המשקלים מביאות לשינוי משמעותי בתעשייה, בכל תחום. לאו דווקא בתחומים הקשורים אל סחורות כבדות. כאשר אתם מגבים את המשקלים הדיגיטליים באמצעות תוכנה למאזני גשר או כל תוכנת שקילה אחרת הרלוונטית למשקלים שרכשתם אתם משפרים משמעותית את התהליך התעשייתי בחברה ובמפעל שלכם. כאשר אתם רוכשים את המשקלים ואת התוכנות ומערכות הבקרה מחברות מקצועיות המתמחות בחום אתם ללא ספק מביאים יכולות טובות יותר אל בית העסק.

משקלים ותוכנות נלוות רוכשים אך ורק בחברות המתמחות בתחום

רכישה של תוכנות משקלים, מערכות בקרה וכמובן המשקלים עצמם חשוב לרכוש אך ורק אצל חברות המתמחות בתחומים אלו. הסיבה לכך היא כי לפני הכל מדובר בבטיחות ובאיכות. אתם מבטיחים ללקוחותיכם דיוק, בטיחות ואיכות ורכישה של משקלים והחברה המספקת לכם את המשקלים ואת התוכנות היא חלק בלתי נפרד מההצלחה שלכם. חברת מאזני הארץ מהחברות המובילות בישראל בתחום מערכת שקילה, מערכות בקרה ומשקלים מעניקה פתרונות איכותיים למגזר החקלאי, הקמעונאי, והתעשייתי בהתאם לצרכים הספציפיים של הלקוחות. לחברה צוות מקצועי ומיומן המעניק ייעוץ, תפעול, הדרכות, התקנות ולמעשה מעניק ליווי אישי מתחילת התהליך ועד לסיומו, כמו גם לאחרי הרכישה. כל מה שאתם צריכים נמצא כאן. צרו קשר כבר כעת.    

להתאמת המשקל המתאים עבורכם

צוות עובדי החברה יתאים את סוג המשקל לצרכים השונים שלכם

    3DB8B2CA-21F1-4E31-83E2-35AFF9EA5376 Created with sketchtool. דברו איתנו CDE93192-0C6A-409D-880D-9BE72A560619 Created with sketchtool. וואטסאפ

    דברו איתנו

    השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה!