X

עגלה

עגלת הקניות שלך ריקה

עבור לחנות
משלוח חינם בקנייה מעל 1,000₪
לתשלום
תמונת נושא

קופה רושמת עבור העסק שלכם

קופה רושמת היא מצרך בסיסי והכרחי בכל בית עסק מקטן ועד גדול. סביר להניח שלא חידשנו לכם רבות, אבל בכל זאת, עבור מעטי העסקים שעדיין לא הציבו קופה רושמת בעסק שלהם, חשוב לנו להסביר למה אנחנו מתכוונים כאשר אנחנו אומרים שקופה רושמת היא מצרך בסיסי, למי היא הכרחית ובמה היא תורמת להתנהלות העסק.

הקופה הרושמת – מצרך בסיסי בכל בית עסק

מכירים את הדברים האלו, שלאחר שהם נכנסו לחיינו – לא הבנו איך יכלנו בלעדיהם לפני? למשל הסמארטפונים, המכוניות וגם הקופות הרושמות. בעלי עסקים, בעלי בתי הקפה והמסעדות, חנויות שונות מקטנות ועד גדולות: אם עדיין לא הצבתם קופה רושמת בבית העסק, הגיע הזמן להתעורר. הקופות הרושמות משפרות משמעותית את טיב השירות ואת יעילות השירות. הן חוסכות זמן יקר וכמו כן, גם חוסכות טעויות נפוצות שעלולות לקרות לכל אחד מאיתנו, טעויות מוכרות ובעיקר טעויות מיותרות. נתחיל מהסוף להתחלה ונגיד שאם עדיין לא הצבתם קופה רושמת בעסק, הגיע הזמן להתקדם. זה יחסוך לכם זמן, יחסוך לכם כסף, יחסוך לכם טעויות ושגיאות בהתנהלות עם כספים וישפר משמעותית את רמת השירות של בית העסק שלכם. ואם נתחיל מההתחלה לסוף, נספר לכם מהי הקופה הרושמת, במה היא תורמת, למי זה מתאים, אלו סוגי קופות רושמות תוכלו לרכוש אצל "מאזני הארץ" ומהם השירותים הנלווים שאנו מציעים. אז לפניכם כל הפרטים.

מה היא רושמת? כל יתרונות הקופה הרושמת

קופה רושמת מקצרת ומייעלת את הליכי המכירה, היא נוחה מאוד לתפעול, קלה להבנה, בעלת צג קריאה ברור ונוח, כוללת פונקציות הפקת דוחות שונים ובנוסף, כוללת מגירה ננעלת עם קוד לשמירה על המזומן וההמחאות. בקופות הרושמות בתי העסק השונים, המסעדות, בתי הקפה והחנויות, מבצעים את כלל החישובים. הקופות הרושמות מוציאות בהדפסה מהירה את הקבלות אשר מפרטות על מה חויב הלקוח ובכמה. בנוסף, הן מפיקות דוחות הקשורים בהכנסות היומיות, השבועיות החודשיות ודוחות נוספים.

למי הן מתאימות? או יותר נכון – למי לא?!

בואו נודה באמת, קופה רושמת הפכה למוצר בסיסי והכרחי בכל בית עסק ולכן ניתן גם לראות שמרביתם המכריע מבתי העסק אכן משתמש בה. בין מגוון פתרונות שקילה, מערכות ומדפסות ברקוד, מאזני הארץ מציעים קופות רושמות למסעדות ובתי קפה, קופות רושמות לחנויות כלי כתיבה ויצירה ובקיצור, לכל עסק מקטן עד גדול. הקופה הרושמת מנהלת את העסק בצורה יעילה, ללא שגיאות, ללא פספוסים, עם מינימום טעויות בספירת הקופה ומאפשרת שירות איכותי וטוב לכל לקוח.

מייעלת את העבודה ומשפרת את טיב השירות

הצבת קופה רושמת בעסק? ובכן, כבר ייעלת את העבודה משמעותית ובכך גם הטבת את השירות. איך? בקלות - הקופה הרושמת מאפשרת חישוב מהיר של עודף ללקוח ובכך מזרזת את הליך ההמתנה מצד הלקוח להשלמת התשלום. בנוסף, הקופה הרושמת מוציאה פירוט מודפס של החיובים השונים, בכך היא חוסכת זמן לכתיבת החשבונית הידנית ומשדרגת את האסתטיות בזכות ההדפסה האחידה. העובדה שכל לקוח מקבל את העודף, במהירות וללא המתנה מרובה, מונעת היווצרות תורים ו"פקק" של לקוחות אשר ממתינים לתשלום. בנוסף, העובדה שהקופה מחשבת את העודף בעצמה – ממזערת באופן משמעותי את טעויות החישוב הנפוצות אשר עלולות לקרות לכל אחד בשעת לחץ או מחוסר תשומת לב, ובכך היא מונעת אי נעימויות מול הלקוחות. בנוסף, הקופות הרושמות חוסכות לכם זמן יקר בכך שהן מתוכנתות גם להפקת הדוחות השונים, ביניהם דוחות סיכום הכנסות יומי ודוחות נוספים הקשורים בהכנסות הקופה. בקיצור, תיפרדו משבירת ראש והפקת דוחות ידניים ותתחילו להתרגל לרמת נוחות חדשה – קופה רושמת שמפיקה כל דוח אשר רלוונטי להכנסות והקלדות הקופה.

ידידותיות למשתמש – במינימום התעסקות

הקופות הרושמות ידידותיות למשתמש ומצריכות התעסקות מינימלית. הן נוחות להפעלה, בעלות צג קריא וברור, מדפיסות בעברית ואינן מצריכות סרטי דיו. במאזני הארץ תוכלו לבחור מבין 2 סוגי קופות רושמות: האחת, מתוצרת קוריאה, בעלת לוח מקשים בעברית, מפיקה את כל הדוחות ומדפיסה ישירות על נייר טרמי ללא צורך בסרטי דיו מלא. קופה זו בעלת מגירת מזומנים והמחאות ו15 מחלקות ישירות. השניה, ברורה וחדה, מדפיסה בעברית על גבי נייר טרמי, בעלת מגירת מזומן והמחאות גדולה ומחולקת בצורה נוחה, 16 מחלקות ישירות, 10 מוכרנים וללא צורך בסרטי דיו. תצוגת המסך ברורה, חדה ומתכווננת. לא בטוחים איזו מבין הקופות הרושמות מתאימה לכם? צרו איתנו קשר ואנו נשמח לייעץ, להכווין, להסביר ולענות על שאלות.

אחרי שהתחדשתם – דרכינו לא נפרדות, לכל שאלה פנו לשירות הטכנאים!

אנו במאזני הארץ, מספקים מענה מקצועי לכל תקלה, שאלה ובעיה. שירות הטכנאים של מאזני הארץ עובד בפריסה ארצית ומתחייב למענה מהיר ככל הניתן על מנת לאפשר סדר יום עבודה תקין ללא תקלות ובעיות. אנו מציבים את הלקוח במרכז ומודעים לחשיבות מענה מהיר ואיכותי ללקוחות ולבעלי העסקים. לכן אנו מקפידים על סטנדרטים גבוהים ותודעת שירות גבוהה, מקצועית ומענה מהיר ככל הניתן, לאורך כל הדרך.

להתאמת המשקל המתאים עבורכם

צוות עובדי החברה יתאים את סוג המשקל לצרכים השונים שלכם

    3DB8B2CA-21F1-4E31-83E2-35AFF9EA5376 Created with sketchtool. דברו איתנו CDE93192-0C6A-409D-880D-9BE72A560619 Created with sketchtool. וואטסאפ

    דברו איתנו

    השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה!