X

עגלה

עגלת הקניות שלך ריקה

עבור לחנות
משלוח חינם בקנייה מעל 1,000₪
לתשלום
תמונת נושא

סוגי ראשי שקילה

כיצד בוחרים ראש שקילה? מהם המשתנים בין ראשי השקילה השונים? מה הופך ראש שקילה טוב למעולה, ומה הופך ראש שקילה מעולה, לכזה שמתאים בול לצרכי העסק שלכם? במאמר הבא תוכלו לקרוא אודות ראשי השקילה השונים, אילו סוגים קיימים וכיצד בוחרים בסוג הנכון עבורכם.

מה הם ראשי שקילה ואיך ראש השקילה עובד?

ראשי שקילה, מהם? מדובר במכשירי אלקטרוניקה עם צג דיגיטלי, או עם תצוגת מסך LCD שנועד לשיקוף משקל מוצר אחד או מספר מוצרים ומשקלם. ראש השקילה מהווה מוצר נלווה למשטחי שקילה מברזל. איך זה עובד? ראשי השקילה מתחברים למתמרים – יחידות שנועדו למטרת המרת הלחץ או המשקל לאותות החשמליים. בעזרת החיבור למתמרים ראשי השקילה ממירים את הלחץ באותות חשמליים, האותות מגיעים בתרגום ליחידות משקל קטנות עד גדולות, גרמים, קילוגרמים, ליברות ועוד. מה שמחבר בין ראש השקילה למשטח השקילה הוא כבל רב גידי. הכבל מוגן באמצעות מוט ברזל וניתן לתלות את ראש השקילה בגובה העיניים על הקיר ובכך להקל על השוקלים ולהפוך את השקילה לנוחה וידידותית למשתמש.

סוגי ראשי שקילה

הסוגים השונים של ראשי השקילה נעים בהתאם לצרכים, לטכנולוגיה ולחדשנות. ישנו הבדל בין הראשים בפרמטרים כאלו ואחרים ביניהם שוני בין סוגי חיבורים לתקשורת יציאה: החל מRS-232 לתקשורת TCP/IP והם משתנים בין הדגמים השונים. ההבדלים בחיבורים אלו מאפשרים התממשקות ותקשורת עם אמצעי טכנולוגיה ומכשירים שונים כך שניתן יהיה לתקשר עם מחשבים (במידה ומוסיפים תכנה מיועדת לתקשורת עם מחשב) או לבקרים מתוכנתים. אופן התקשורת ואפשרות ההתממשקות ושידור הנתונים משדרג את חווית השקילה ובכך גם מדייק אותה ומונע טעויות מול הלקוחות השונים. לכן, ראשי השקילה מתאימים מאוד למנעד רחב של עסקים, תעשיות וחנויות בכל הענפים.

ראש שקילה בהתאמה לצרכים שלכם

בחירה נכונה אינה מסתכמת רק באופן התקשורת וביכולות הטכנולוגיות שלו, ישנם מאפיינים רבים ושונים לראשי השקילה השונים בשוק. ראשית, התאמה לסביבת העבודה, כאשר עובדים בסביבה רטובה ומלוכלכת לדוגמת מטבח, מאפייה ועוד, רצוי לבחור בראש שקילה עמיד למים וללכלוך. דוגמה נוספת, היא סביבת עבודה מאסיבית, שם רצוי לבחור בראש שקילה מוגן פיצוץ, כזה שישמר בכל התנאים. פרמטר נוסף, הוא יכולת הדיוק והשקילה של ראש השקילה וההגדרות השונות, לדוגמה, הגדרת שקילה לפי מספר פריטים: ישנם ראשים שבהם ניתן להגדיר מראש משקל פריט, לצורך העניין בורג, שקל, או סוכרייה ובכך למדוד את כמות הפריטים כך שראש השקילה יציג מספר כמותי ולא משקל. ישנם ראשים שהינם זעירים המתאימים לשקילת מוצרים עדינים מאוד, ראשים אלו מדויקים מאוד ומאפשרים שקילת מוצרים קלים ללא טעויות. מנגד, ישנם ראשי שקילה מאסיביים המתאימים למשקל גבוה מאוד וחריג. הפרמטר השלישי והאחרון, הוא מסך התצוגה, אשר מכריע את אופן התצוגה וקריאת המשקל. מסך התצוגה חשוב על מנת שהמשתמש יוכל לראות בבירור וללא טעויות את המשקל המוצג, ישנם מסגים דיגיטליים או אלקטרוניים, תצוגות LCD משוכללות ברורות ונוחות.

אז לפי מה בוחרים?

אם כך, ולאחר שהבנו מה זה ראש שקילה ומה ההבדל בין הסוגים. בכל זאת נשארנו עם השאלה: איך יודעים באיזה ראש שקילה עלינו (זאת אומרת, עליכם) לבחור? והאם התחשבתם בכל המשתנים, כמו למשל סוג ההפעלה – אורך חיי הסוללה, מספר דגימות המתמר בשניה ועוד? וגם מה כל אלו אומרים? לשם כך אנו במאזני הארץ כאן לשירותכם, להתאמת המוצר הטוב ביותר עבור צרכי העסק שלכם, כך שיענה על כל הדרישות, יהיה נוח וקל להפעלה, ידייק את עבודת השקילה שלכם ויאפשר לכם לעבוד ולשקול בקלות, בנעימים, בבירור וללא מאמץ. אנו כאן עבורכם! צרו קשר לייעוץ, לפרטים ולשאלות נוספות ושוחחו עם המומחים שלנו.

להתאמת המשקל המתאים עבורכם

צוות עובדי החברה יתאים את סוג המשקל לצרכים השונים שלכם

    3DB8B2CA-21F1-4E31-83E2-35AFF9EA5376 Created with sketchtool. דברו איתנו CDE93192-0C6A-409D-880D-9BE72A560619 Created with sketchtool. וואטסאפ

    דברו איתנו

    השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה!