X

עגלה

עגלת הקניות שלך ריקה

עבור לחנות
משלוח חינם בקנייה מעל 1,000₪
לתשלום
תמונת נושא

משטחי שקילה – מה שאתם צריכים לדעת

משטחי שקילה
בשוק ישנו היצע גדול של משטחי שקילה, העשויים חומרים מיוחדים, במבחר מידות וגדלים, אשר מגיעים בצורות מגוונות. משטחי השקילה מיועדים לצרכי העסק השונים. מגוון המשטחים הרחב, מאפשר ליצור התאמה מיטבית בין צרכי העסק ומוצר השקילה המתאים לו. המשטחים השונים מתאימים לענפי התעשייה, המזון, החקלאות ועוד מגוון רחב של תחומים. ככל שההתאמה תהיה מדויקת יותר לסביבת העבודה ולמגבלות העסק, כך היא תתן מענה מדויק יותר לצרכיו ותהפוך את העשייה השוטפת לקלה יותר וזורמת יותר. מבולבלים מהמבחר? אנחנו נעשה לכם סדר, לפניכם מדריך להתאמת המוצר הטוב ביותר עבורכם.

עושים לכם סדר: הכל על משטחי השקילה

משטחי השקילה נועדו להקל על בעלי העסקים, אשר חלק בלתי נפרד מצרכי העסק שלהם הוא שקילת הסחורה, שקילת המשלוחים ושקילת החפצים השונים. לכל משטח שקילה יתרון משלו הבא לידי ביטוי בחומר ממנו עשוי, במבנהו, במשקלו ועוד. אנו , במאזני הארץ, מציעים מגוון משטחי שקילה מכל סקאלת הסוגים הרחבה, הנותנים מענה לענפים השונים. אצלנו תוכלו למצוא משטחים העשויים ברזל, או נירוסטה, משטחי שקילה למטרות שונות ולכל ענפי התעשייה, המזון, החקלאות ועוד. לכל מטרת שקילה ישנה משטח שקילה תואם לגודל ועומס הסחורה המיועדת. אז מה המטרה שלכם? לאחר שהגדרתם את מטרתכם, תוכלו לבחור מבין ההיצע ובהתאם לאתגרים. בין אם מדובר בסביבת עבודה רטובה וקשה, בין אם מטרתכם מצריכה משטחים המותאמים לנוחות וניידות ובין אם מדובר בשקילת סחורה על משטחים המיוחדים, למשקלים אשר חורגים מהסטנדרט. לכן, על מנת לתת מענה מדויק לצרכי העסק שלכם, עליכם לברור את משטח השקילה המתאים ביותר עבורכם על סמך המבנה שלו ונתוניו. כלל המשטחים עומדים בתקנים מחמירים ובעלי צגים דיגיטליים, אשר מאפשרים שקילה מדויקת.

השאלות שיכוונו אתכם אל משטח השקילה המתאים לכם

ישנן מספר שאלות, שתהיו חייבים לשאול את עצמכם, בטרם בחירת משטח שקילה, גם אם תתייצעו עם צוות המומחים שלנו, הם ישאלו אתכם בדיוק את אותן שאלות הכוונה - השאלות נועדו לצייר תמונה רחבה של צרכיכם ובכך להתאים עבור הצרכים את משטח השקילה הרלוונטי. מה גודל הסחורה? האם מדובר בסחורה קטנה, בינונית או גדולה? ועד כמה היא כבדה? כמו כן, מהי סביבת העבודה? האם היא דורשת משקל מחומרים עמידים במים ובאבק? האם יש צורך בניידות משטח השקילה? אז אם החלטתם להתמצא בשטח לבד וללא ייעוץ טלפוני, לפניכם סקירה של סוגי המשקלים ויתרונותיהם הבולטים של כל אחד מהמשקלים. וזכרו, אנו תמיד כאן לשירותכם, על מנת לייעץ טלפונית ולמצוא עבורכם את המוצר הטוב והמתאים ביותר.

משטחי שקילה רצפתיים - משטח נירוסטה עמיד ממים ואבק ומשטח לקבלת סחורה

שני סוגי משטחי השקילה הללו מוגנים מפני עומס יתר ומגיעים במגוון דגמים, כאשר המאסיבי ביותר בעל כושר שקילה עד 1000 ק"ג. מסך התצוגה שלהם ברור ונוח לקריאה, בזכות תאורת הרקע שלו. משטחים אלו בעלי אופציה ליציאת תקשורת ומאושרים לפי תקנים בין לאומיים. אם כך, מה ההבדל בין שני משטחים אלו? ההבדל הוא שמשטח השקילה מנירוסטה עמיד מפני מים ואבק ומותאם לסביבת עבודה קשה, או רטובה.

משטח שקילה ח' - מתאים ונוח לעגלות משטחים

מבנה צורתו של משטח זה מאפשר כניסה של עגלת משטחים, לאחר שהעגלה נכנסת בחלל הריק אשר באמצע המשטח יהיה ניתן להעמיס עליו את המשקל בקלות וביעילות, ללא רמפה וללא בור. יתרון נוסף של צורת משטח שקילה זה, הוא משקלו הנמוך יחסית אשר מאפשר התניידות קלה, כמו גם התאמתו למגוון רחב של שימושים.

מאזני תאומים - משטח מותאם אישית

משטח זה מגיע במבחר מידות ובעל כושר שקילה המותאם ללקוח ולצרכיו, מדובר במוצר ארוך, בגדלים ובמידות שונות אשר ניתנות למשחק על ידי הלקוח ובכך מתאפשר ללקוח להתאים את אורכו לאורך ולגודל הסחורה.

משטח שקילה כולל רמפה - שקילה קלה ללא מלגזה

מדובר במשטח המגיע במידות מוכרות ומקובלות על פי הסטנדרט בשוק. הוא מותאם למידות על פי צרכי הלקוח וכמו כן גם כושר השקילה שלו. משטח שקילה הכולל רמפה, מאפשר עלייה נוחה, יעילה וקלה, ללא צורך במלגזה.

עגלות משטח שוקלות - עגלת משטחים במבנה פלדה ועגלת משטחים מוגנת פיצוץ

בשני סוגי עגלות המשטח השוקלות, מדובר בעגלות משטח בעלות מערכת שקילה מובנית ומדויקת הכוללת 4 מתמרים וראש שקילה. הן נוחות לתפעול ומופעלות על ידי סוללה מוטענת. עגלת משטחים מדגם TPWX2GD – בעלת מתמרים מוגנים פיצוץ, ראש שקילה מוגן פיצוץ ובעלת מבנה פלדה משולבת נירוסטה. מנגד, עגלת משטחים מדגם TPS - בעלת מבנה פלדה וצבועה בצביעה תעשייתית.

משטחי שקילה ניידים - קלים לנשיאה וניתנים להתניידות בקלות רבה

שני משטחי השקילה הניידים, קלים ונוחים לנשיאה. משטח השקילה הנייד מדגם PB של חברת CAS - בעל מבנה אלומיניום, סוללה נטענת ותצוגת מסך ברורה בשל תאורת הרקע שלה, משקל זה בעל אפשרות ליצירת תקשורת מסוג RS ושוקל רק 6 ק"ג. משטח שקילה נייד במזוודה מדגם HL-30 - מעוצב, מאורגן ומסודר, נוח לנשיאה ובעל כושר שקילה של 30 ק"ג לכל היותר. מקווים שהצלחנו לעשות לכם סדר ולשפוך אור על כל הקשור במשטחי השקילה השונים. צוות היועצים והמומחים של מאזני הארץ, ישמח לענות על כל שאלה ובקשה, בדרך שלכם למציאת המוצר המתאים ביותר עבור בית העסק שלכם.

להתאמת המשקל המתאים עבורכם

צוות עובדי החברה יתאים את סוג המשקל לצרכים השונים שלכם

    3DB8B2CA-21F1-4E31-83E2-35AFF9EA5376 Created with sketchtool. דברו איתנו CDE93192-0C6A-409D-880D-9BE72A560619 Created with sketchtool. וואטסאפ

    דברו איתנו

    השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה!