X

עגלה

עגלת הקניות שלך ריקה

עבור לחנות
משלוח חינם בקנייה מעל 1,000₪
לתשלום
תמונת נושא

משקל על כל משקליו

משקלים: לתעשייה, לחקלאות, מערכות שקילה ועוד

כמעט לכל בית עסק בארץ ישנו צורך במשקל, כל ענף בתעשייה, בחקלאות, בתחום הבריאות והפארם או גם בהייטק שוקל מוצרים, תרופות, שבבים, ברגים, מזון ועוד. בעצם, בכל מקום שימוש שונה ובהתאם לכך ישנם סוגי המשקלים המתאימים לו. אז אילו סוגי משקלים יש וכיצד בוחרים במתאים ביותר? בואו נדבר על כך.

מי בכלל צריך משקל?

משקל יכול לשמש לשקילת חפצים קטנים או גדולים, לבדיקת כמויות, לתמחור ואפילו לשקילת בקר ובעלי חיים. במאזני הארץ תמצאו מגוון משקלים ומוצרי שקילה שונים. לשימושי התעשייה: משטחי שקילה, מאזני ביקורת, מאזני ספירה, ראשי שקילה, בקרי שקילה, משקלים דיגיטליים ועוד. לשימושי החקלאות ישנם מאזני בקר, משטחי שקילה לבעלי חיים, מאזני תליה, מערכות פיקוד ובקרה ועוד. ישנם גם מוצרים המשמשים מעבדות, או את ענף הבריאות ומוצרים נוספים נלווים בדמות מדפסות ברקוד ותוכנות שקילה שהן בעצם המוח שמאחורי כל משקל.

השימוש של המשקלים השונים

אנו משתמשים במשקלים על מנת למדוד כמויות של מוצרים: מוצרי מעדנייה, שבבים, ברגים, תרופות, פארם וכמעט כל מוצר אחר. ניתן להשתמש במשקלים גם על מנת למדוד כובד, החל ממשקל של קמח במאפיות ומטבחי מסעדות שידייקו כל מנה ועד שקילה באמצעות משטחים אשר מאפשרים להגיע למשקלים גבוהים בהרבה המיועדים לרכבים, למשטחים כבדים, או אפילו לשקילת אדם ללקיחת מדדים. ניתן לשקול על גבי משקל דיגיטלי קטן, משקל דיגיטלי בינוני או אחד גדול, ניתן לשקול גם על גבי משטחי שקילה, בודקי משקל בתנועה, מאזני ספירה ועוד. בין מוצרי השקילה של מאזני הארץ גם תוכנות שקילה שמאפשרות להוסיף הגדרות ואופציות נוחות אשר מייעלות את השימוש ובכך חוסכות זמן וכסף רב, כמו למשל תוכנה שמעבירה נתוני שקילה תקופתיים במייל או בטבלאות, או תכנה שמעבירה נתונים עכשוויים במדבקות מודפסות.

מוצרי שקילה נלווים

מעבר למשקלים השונים ולתכנות השקילה ישנם מוצרי שקילה מגוונים שמטיבים את השירות שאתם כעסק יכולים לספק לכל לקוח, או לקצר תהליכים פנימיים שונים. בין מוצרי השקילה ישנן קופות ממוחשבות וקופות רושמות, סורקי ברקוד שונים: שולחניים או ידניים ומדפסות ברקוד מקצועיות.

אחריות על משקלים

אמרנו שיעילות ושירות העסק נתון בין השאר בידי טיב המשקל, התאמת המשקל לשימושי העסק ולצרכי הלקוחות. ובכן, אם כך, נשאלנו לא פעם על מה עושים כאשר משקל מתקלקל וכיצד נדע עד כמה הוא מדייק? ישנם מוצרי שקילה רגישים במיוחד שתפקידם לדייק במשקל ולספק מספר נכון, השקיעו זמן בחיפושים ובבירורים, או התייעצו עם המומחים של מאזני הארץ, על מנת להתאים את המשקל המדויק לצרכים שלכם. בנוסף, התאמת משקל נכונה עשויה לשמור על חיי המשקל שלכם, למשל, במידה ואתם עובדים בסביבה מלוכלכת או רטובה, חשוב להקפיד לבחור במשקל עמיד לתנאים אלו. ובאשר לתקלות, נכון שמוצר איכותי יחזיק מעמד זמן רב יותר ונכון שחשוב להתאים את המוצר בצורה המיטבית לסביבת העבודה ולצרכים על מנת שלא יקרוס או יתלכלך, ובכל זאת, גם עם התאמה מושלמת, עלולה לקרות תקלה כמו בכל מוצר אחר, במידה ולקוח של מאזני הארץ נתקל בבעיה, ישנו מערך שלם של טכנאים ואנשי שירות שיעמדו לשירותכם, יסייעו בהקדם ויטפלו בתקלה בזמן הקצר ביותר ובמקצועיות רבה.

להתאמת המשקל המתאים עבורכם

צוות עובדי החברה יתאים את סוג המשקל לצרכים השונים שלכם

    3DB8B2CA-21F1-4E31-83E2-35AFF9EA5376 Created with sketchtool. דברו איתנו CDE93192-0C6A-409D-880D-9BE72A560619 Created with sketchtool. וואטסאפ

    דברו איתנו

    השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה!