X

עגלה

עגלת הקניות שלך ריקה

עבור לחנות
משלוח חינם בקנייה מעל 1,000₪
לתשלום
תמונת נושא

משקל מדויק ואמין: כיול משקלים

כיול משקלים
איזה משקלים מומלץ לכייל? איך עושים זאת ולמה זה טוב? נתחיל מהעובדה שמשקל מכויל זה משקל מדויק, לכן מומלץ לבצע את הפעולה עבור כל משקל, מכל סוג ועבור כל עסק, רלוונטי גם לכיול משקלים אנליטיים, למאזני שקילה, משקלים דיגיטליים ולמשקל מכל סוג שהוא. במילים פשוטות נגיד שאם דיוק השירות, המשקל והתוצרים אותם אתם שוקלים חשוב לכם וללקוחות שלכם – נושא המאמר הבא רלוונטי עבורכם בהחלט.

אנחנו רק שאלה: מתי לאחרונה בדקתם את רמת דיוק המשקל שלכם?

אתם שוקלים מדי יום: מוצרים, חומרי גלם, נוזלים, אבקות, שבבים, ברגים וכל מה שנדרש לתפקוד תקין ויום-יומי של העסק שלכם, אז מתי עצרתם ובדקתם האם רמת דיוק המשקל שלכם תואמת את המציאות? האם תוצאות השקילה טובות ואיכותיות? או שמא נשחקו והשתבשו עם הזמן? פעולה אחת פשוטה – ואתם יכולים להמשיך את עיסוקכם בראש שקט ורגוע. הפעולה אליה אנחנו מכוונים היא כיול המשקל (מכל סוג שהוא), כיול מאזני שקילה, או כל מוצר אחר שאתם משתמשים בו בעסק. הכיול מתבצע בפשטות, בנוחות, במינימום זמן ובמינימום מאמץ.

כיול המשקל – לכל סוגי המשקלים

כיול משקל מתבצע בעזרת משקולות מותאמות למוצר אותו אנחנו רוצים לבדוק ולדייק, המשקולות מגיעות במגוון רחב של סוגים וצורות, כמו גם צורות חיבור שונות. ישנן משקולות מאסיביות מאוד ומשקולות עדינות ביותר, כך שיתאימו לאופי השקילה והמשקל הנבדק. אז מה שונה בין המשקולות? ראשית, החומר ממנו הן עשויות. החומר משפיע על רמת איכות הכיול ועל רמת הדיוק. איך תדעו שבחרתם טוב? הנה: נסו למצוא את משקולות הנירוסטה, משקולות הפליז, הברזל או אלו העשויות מניקל, ישנן גם משקולות מתכת פשוטות, פחות מומלצות למי שרוצה להשיג תוצאות מקסימליות מפעולת הכיול. לאחר שהסבנו את תשומת לבכם לסוג החומר, יש עוד פרט קטן וחשוב שאותו נבחר על סמך שאלה פשוטה: מהי רגישות ורמת הדיוק של המשקל אותו אתם מעוניינים לכייל? האם הוא נועד למשקלים נמוכים ועדינים? או למשקלים מאסיביים וכבדים? ובכן, אם מדובר במוצרים רגישים ועדינים, כך גם המשקולות שתבחרו יהיו, ברמת דיוק גבוהה ביותר על מנת לדייק על הגרמים. כעת, אתם יוצאים לדרך מדויקת יותר בעזרת עצות זהב בסיסיות לבחירת מוצר מתאים לכיול המשקל שלכם. חשוב לבצע פעולות שיוודאו את אמינות המוצר שאתם מוכרים ללקוח, וזו אחת מהותית מביניהן. אנו ממליצים להתייעץ עם המומחים שלנו בעת בחירת מוצר שיתאים וישלים את המשקל שקיים אצלכם היום. אנחנו כאן לשירותכם!

להתאמת המשקל המתאים עבורכם

צוות עובדי החברה יתאים את סוג המשקל לצרכים השונים שלכם

    3DB8B2CA-21F1-4E31-83E2-35AFF9EA5376 Created with sketchtool. דברו איתנו CDE93192-0C6A-409D-880D-9BE72A560619 Created with sketchtool. וואטסאפ

    דברו איתנו

    השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה!