X

עגלה

עגלת הקניות שלך ריקה

עבור לחנות
משלוח חינם בקנייה מעל 1,000₪
לתשלום
תמונת נושא

משקל דיגיטלי מקצועי – איך הוא הולך לשנות לכם את החיים?

משקל דיגיטלי מקצועי הוא למעשה מכשיר מדידה שמשמש למדידה של מסה או משקלים של חפצים וחומרים. המשקלים הדיגיטליים הם עמידים מאד, קטנים או גדולים מאד בהתאם לצרכים של המותג המשתמש בהם ויש להם מגוון של סגנונות וסוגים. המשקלים הדיגיטליים הפכו מאד נפוצים ומבוקשים בתעשייה כי הם משמשים למגוון של מטרות ויש בהם פונקציונליות גבוהה. איך הם יכולים לשפר את איכות החיים שלכם, ובכלל, להוביל לתעשייה טובה יותר? מיד תגלו.  

משקל דיגיטלי מקצועי – כל עסק בתעשייה צריך אותו

זה לא סוד, כולם מכירים את המושג משקל דיגיטלי בכל מה שקשור אל משקל אדם, יחד עם זאת לא כולם יודעים שכאשר מדובר על משקל דיגיטלי מקצועי הפונקציונליות שלו היא לאו דווקא למשקלי אדם אלא למשקלים אחרים לגמרי שמביאים לאיכות תפקודית רמה בתעשייה ולכלכלה איכותית יותר. אילו סוגים משקלים מקצועיים קיימים? הנה כמה עיקריים מהם:
  • משקלים למטבח – משקל דיגיטלי מקצועי למטבח משמש למדידה של חומרי גלם לצורך בישול ואפייה מדויקים יותר. מדובר במשקלים חשובים מאד בתעשיית המטבח המקצועית עבור שפים, מסעדות, בתי קפה ומפעלים תעשייתיים למזון וגם עבור חובבי האפייה והבישול הביתיים המבקשים להיות מעט יותר מדויקים. כמו כן, המשקלים גם מתאימים לחנויות המוכרות פירות, ירקות, פיצוחים וכל מזון במשקל.
  • משקל דיגיטלי מקצועי עבור מעבדה – משקלים אלו משמשים למחקרים רפואיים וחשוב שיהיו מדויקים באופן משמעותי. כל אי דיוק במסה ותגובות כימיות יכולים להיות מושפעים מהחומרים ולכן הדיוק במשקל כאן חשוב מאד.
  • משקל עבור בתי חולים – עבור בתי חולים ותעשיית התרופות המשקל הדיגיטלי מאד משמעותי. מחלקת היולדות בהן שוקלים תינוקות ובכלל המחלקות השונות הזקוקות למשקלים לצורך תרופות וקבלת נתונים רפואיים ומדדים, לכל אלו יש צורך בדיוק גבוה. כמובן שזהו משקל בעל יכולות אחרות ולכן יש להתאימו בצורה אחרת לחלוטין ממשקלים תעשייתיים בתחום המזון או בתחום האריזה.
 

מהם ההבדלים בין משקל דיגיטלי לבין משקל אנלוגי?

משקל אנלוגי הוא המשקל שכולנו מכירים. המשקל מאופיין עם מנגנון העשוי קפיץ על מנת לחשב את העומס. המשקל הדיגיטלי הוא משקל חדשני וטכנולוגי שמופעל או על ידי אנרגיה חשמלית או על ידי סוללות וחשמל ויש בו מגוון של יתרונות, ביניהם, היכולת שלו להיות נייד, קומפקטי וכזה המאפשר ניידות ממקום למקום בקלות בנוסף לרמות הדיוק הגבוהות. עוד הבדל שיכול להיות הוא העלות שיכולה להיות אולי גבוהה יותר ממשקל אנלוגי, אך זוהי ללא ספק השקעה שמחזירה תגמול ראוי כי כאשר מדובר על משקל דיגיטלי מקצועי התוצאות שהוא מניב הן הרבה יותר טובות מתוצאות המשקל האנלוגי בכמה וכמה פרמטרים מהותיים.

איך המשקל הדיגיטלי עובד?

המשקל הדיגיטלי מסתמך על מד מתח פנימי ומבצע באמצעותו את המדידות. המנגנונים הטכנולוגיים במשקל הדיגיטלי מאפשרים את חלוקת המשקל באופן שהינו שווה על גבי מד המתח. המשקל מכופף את המשטח ומד המתח מאפשר את המדידה באופן מדויק. המשקל הדיגיטלי הוא המשקל המדויק ביותר, אך חשוב לזכור שיש לטפל בו בעדינות יתרה. אם הוא ייחבט, ייזרק או יקבל מכה הוא עלול לשנות את מדד הדיוק ועל כן חשוב לנהוג בו בעדינות. הסיבות לכך הוא מדויק יותר מהמשקלים האנלוגיים היא כי משקל דיגיטלי מקצועי נתמך בטכנולוגיה חדשנית שפותחה באופן מיוחד עבור חישוב מדויק.

משקלים מקצועיים רוכשים אך ורק אצל אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום

כמו כל רכישה של מוצרים מקצועיים ואלמנטים אלו ואחרים בתעשייה גם משקל דיגיטלי מקצועי חשוב לרכוש באמצעות חברות מקצועיות המבינות בתחום. משקל זה הוא כלי חשוב בתעשייה והוא משמש לשקילת חפצים או מדידה של מסה של חומרים ורכיבים. הוא חלק בלתי נפרד מחיי התעשייה מה שהופך אותו גם לחלק בלתי נפרד מחיי היומיום של כל אדם ואדם כי הרי כולנו משתמשים בתעשייה למגוון של סיטואציות ודברים. המשקלים הם מגוונים החל ממשקלים דיגיטליים ועד למשקלי מאזניים. אך השימוש היומיומי שלנו בלי לשים לב אפילו הוא בעיקר עם משקלים דיגיטליים ועל כן יש לשים לב לכך. חברת מאזני הארץ היא מהחברות המובילות בישראל בעולם השקילה והמשקלים הדיגיטליים. החברה מאפשרת קבלת פתרונות שקילה איכותיים וחדשניים למגזר תעשייתי, חקלאי וקמעונאי בהתאמה אישי אל צרכי הלקוח ומספקת ייעוץ מקצועי ופתרונות חומרה תוכנות ובקרה. צרו קשר כבר כעת.          

להתאמת המשקל המתאים עבורכם

צוות עובדי החברה יתאים את סוג המשקל לצרכים השונים שלכם

    3DB8B2CA-21F1-4E31-83E2-35AFF9EA5376 Created with sketchtool. דברו איתנו CDE93192-0C6A-409D-880D-9BE72A560619 Created with sketchtool. וואטסאפ

    דברו איתנו

    השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה!