X

עגלה

עגלת הקניות שלך ריקה

עבור לחנות
משלוח חינם בקנייה מעל 1,000₪
לתשלום
תמונת נושא

משקל דיגיטלי למטבח – הכירו את הפריט הקטן שיעשה לכם פלאים

משקל דיגיטלי למטבח
בעולם המטבח והקולינריה, המשקל הדיגיטלי למטבח הוא כלי עזר אלמנטרי ובסיסי, שלא לאמר הכרחי לצורך קבלת תוצאות מדויקות בטעם, בריח, במרקם ואפילו בנראות. כל עוגה מוצלחת וטעימה מתחילה בכמויות המצרכים הנכונות, כל תבשיל מהביל מתבסס על תבלינים אשר נקנו לפי משקל מדוד וכל כיכר לחם ריחנית מחייבת שקילה מדוייקת של כמות השמרים ושל שאר מרכיבי המתכון.

משקל דיגיטלי למטבח - בסיס של כל מנה מוצלחת

חנה'לה אופה קטנה, יש לה קמח מים… אבל היא לא תוכל להשתמש בהם נכון ללא משקל דיגיטלי אלקטרוני למטבח! בעולם הקולינריה, הכל שקול ואף מדוד. המדידות והשקילות משמשות את כל שרשרת ספקי המזון בתחומים השונים, החל מבעלי בסטות התבלינים והפיצוחים, דרך הפירות הטריים, או הקפואים הנשקלים לדוכני המיצים ועד לפולי הקפה שעושים את דרכם השקולה מהמגדלים, דרך המפעלים, הישר אל בתי הקפה השונים ולמשם לספל הקפה של הלקוח הסופי. המשקל הדיגיטלי משמש גם את טובי השפים והמסעדנים, בעלי בתי הקפה והפאבים, האופים במאפיות השונות וכמו כן, גם את עסקי האוכל המוכן לשבת ועסקי הקונדיטוריות הביתיות הקטנות. כל המנות המוצעות ללקוחות מבוססות על מתכונים מדויקים אותם כותבים מתכונאים ושפים במטרה שיבוצעו באופן מדוד ויוכנו במדויק על פי ההנחיות והכמויות הרשומות ומרכיבות כל מנה מנצחת. אנו במאזני הארץ מציעים מגוון משקלים דיגיטליים אלקטרוניים למטבח. המשקלים המקצועיים והמתקדמים שאנו מציעים, עמידים לאורך זמן, בנוסף לעמידותם בפני מים והתאמתם לסביבת עבודה מלוכלכת וקמחית. כמובן שמשקלי המטבח מותאמים גם לשקילת כמויות רגישות ומאפשרים שקילה מדוייקת, עדינה ואיכותית. צריכים הכוונה לבחירת המוצר המתאים עבור חנות המזון, בית הקפה, או המסעדה שלכם? דברו עם צוות המומחים שלנו לקבלת ייעוץ מסור ומקצועי.

משקל דיגיטלי למטבח - לא רק במטבח!

המשקל הדיגיטלי משמש אותנו (כשמו) בעיקר במטבח, לצורך מדידת כמויות לאפייה, מדידת כמויות לבישול ועוד שימושים רבים ונוספים. אך לא רק במטבח הוא שימושי, גם בעסקים שונים החל מחנויות ועד בסטות בשווקים, לדוגמה: חנות מזון אורגנית, מעדנייה, קצבייה, חנות דגים, בית קפה וכל בית עסק אחר מתחום הקולינריה והמזון שמוכר או מבשל לפי משקלים מדודים וכמויות. מדוע דווקא הוא? כי מבין כל סוגי המשקלים ובתוך ההיצע הגדול של פתרונות וערכות השקילה, המשקל הדיגיטלי, הוא זה אשר יספק את תוצאת המשקל המדויקת ביותר, תוך עמידה בסביבת עמודת המטבח ואפשרות לניידות וניקוי נוח. כל אלו הם אשר יקלו וידייקו את עבודתכם ויניבו תוצאות מושלמות לכל הפחות.

הרף הגבוה בעולם האינסטגרם התחרותי - מחייב דיוק

בעולם המוחצן והמצולם מאד בו אנו חיים, כל מנה וכל כוס קפה, מגיעה בטבעיות ובמהירות היישר מהצלחת לדף האינסטגרם של בעל העסק (ומהווה כרטיס ביקור ומקור פרסום), במקביל, תעודת הצלחה למנה מגיעה בדמות סטורי שהלקוח העלה. המנות נמדדות על פי ניראותן ועל פי האסתטיקה שלהן לא פחות מאשר על פי טעמן. כדי להגיע לתוצרים הטעימים היצירתיים והפוטוגניים אשר כיוונו אליהם, אנו חייבים להיצמד לכמויות הנכונות והמדוייקות. מתוך היצע המשקלים הנרחב של מאזני הארץ, תוכלו לבחור בקלות את המשקל האלקטרוני המתאים ביותר למטבח המסעדה שלכם, לחנות המזון, למעדנייה או לקונדיטוריה שלכם. חשוב לכם להגיע לרמות הדיוק ולספק ללקוחות שלכם את הטעם האידאלי ואת המוצר המושלם? אנו נשמח להמליץ על המשקל הדיגיטלי הנכון אשר מותאם במיוחד לתנאי המטבח שלכם.

התקלקל לכם המשקל באמצע יום העבודה?

בלי להפחיד, כן? אבל דמיינו שאתם בעלי דוכן דגים, מוצאים את עצמכם חסרי אונים כאשר המשקל שברשותכם מתקלקל שוב ושוב, חג הפסח מתקרב ואתם מתקשים לתמחר את הסחורה ולמכור אותה מבלי לסכן את הרווחיות שלכם. ובכן, אל דאגה. ראשית, מוצרינו אמינים, איכותיים ובעלי עמידות גבוהה וסיבולת לתנאים מאתגרים בסביבת העבודה. שנית, בעת רכישת מוצר שקילה במאזני הארץ, תקבלו אחריות הכוללת ביטחון מלא בכל נושא התקלות והשיבושים, תוך מתן שירות תיקון מהיר ויעיל. מאזני הארץ הינה חברה מהמובילות בארץ בתחום ייבוא וייצור מוצרי שקילה, משקלים ומערכות שקילה שונות. על מנת להבטיח ללקוחותינו המייצגים מגוון עסקים, חנויות ותחומי תעשייה, שמוצרינו ישמשו אותם נאמנה ועל מנת להקנות להם שקט נפשי ובטחון מול קהל לקוחותיהם, יצרנו מעטפת שלמה של נותני שירות סבלניים ואדיבים, אנשי ניהול מקצועיים וטכנאי שטח אמינים ומעולים בתחום באשר עובדים בפריסה ארצית. כל משפחת מאזני הארץ יתגייסו במטרה להעניק לכם טיפול מסור לאורך כל תקופת השימוש.

להתאמת המשקל המתאים עבורכם

צוות עובדי החברה יתאים את סוג המשקל לצרכים השונים שלכם

    3DB8B2CA-21F1-4E31-83E2-35AFF9EA5376 Created with sketchtool. דברו איתנו CDE93192-0C6A-409D-880D-9BE72A560619 Created with sketchtool. וואטסאפ

    דברו איתנו

    השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה!