X

עגלה

עגלת הקניות שלך ריקה

עבור לחנות
משלוח חינם בקנייה מעל 1,000₪
לתשלום
תמונת נושא

משקל דיגיטלי לכל מידה

איור של משקל והתאמה לכל מידה
המשקל הדיגיטלי הוא אחד מבין המוצרים הבסיסיים עבור כל עסק וכמו כן, גם עבור לקוחות פרטיים (משקל דיגיטלי למטבח ומשקל כיס). כמעט בכל מטבח פרטי ובכל עסק ישנו משקל אשר אחראי על שקילה נכונה ואמינה.

למי זה מתאים?

משקל דיגיטלי מתאים לכל עסק ולכל בית: לחנויות מזון, לחנויות אורגניות, לתעשיית הקוסמטיקה, לבאסטות בשוק, לקצביות, לחנויות דגים, למעדניות, לעולם ההיי-טק, לתחום האלקטרוניקה, למעבדות, לבתי קפה, למסעדות ועסקים נוספים בתעשיות שונות ומגוונות.

משקל דיגיטלי לעסקים

המשקל הדיגיטלי לעסקים משמש תעשיות שונות בענפים שונים ומגוונים ונדרש לשקילת מגוון רחב ושונה של מוצרים: מוצרי קוסמטיקה, תכשיטים, מוצרי פארם ותרופות, מזון, ירקות, נוזלים, רכיבים אלקטרוניים ועוד. לכל שימוש ישנן דרישות שונות: משקלים לשקילת מוצרים כבדים ורבים, משקלים עדינים וקטנים שקל להתנייד איתם, משקל דיגיטלי לדלפק ומשקל דיגיטלי קומפקטי שניתן להכניס לכיס.

משקל דיגיטלי תואם שימוש

אמרו לנו מהו השימוש לשמו אתם צריכים את המשקל הדיגיטלי ואנו נתאים עבורכם את המוצר הנכון. בין המשקלים הדיגיטליים אותם אנו מציעים תוכלו לבחור במשקלים עמידים למים ולסביבת עבודה מלכלכת, ישנם גם משקלים דיגיטליים חכמים אשר מאפשרים ספירת פריטים ולא רק שקילתם, דבר הנעשה על סמך הגדרות שהזנתם במשקל בהתאם לצרכים שלכם. רמת הדיוק של המשקל הדיגיטלי הינה חשובה במרבית המקרים ולכן יש לבחור במשקל איכותי ומוצלח מחברה אמינה. זכרו, המשקל הדיגיטלי הוא זה אשר מייצר את האמינות שלכם מול הלקוח. בסופו של דבר אתם מתחייבים על כמות או מינון מסוים של מוצר אשר נמדד בעזרת המשקל הדיגיטלי ועל כן חשוב לוודא שהשקילה נעשית באופן איכותי, מדויק ואמין.

משקל דיגיטלי למטבח

גם הלקוחות הפרטיים או הקונדיטוריות משתמשים במשקלים דיגיטליים, אשר משמשים אותם לשקילת מזון וכמויות. הסוד של כל מאפה וכל מנה מוצלחת הוא שקילה נכונה שתדייק את המתכון. בנוסף, מכיוון שסביבת המטבח היא בדרך כלל רטובה, יש בה הרבה נוזלים וחומרים מלכלכים, חשוב לבחור במשקל דיגיטלי למטבח אשר עמיד בפני מים. ואם מתקלקל? יש מי שיטפל! בהזמנת משקל ממאזני הארץ אתם יודעים שיש למי לפנות לקבלת מעטפת שירותים הכוללת טיפול טכני מהיר בתקלות שונות. צוות הטכנאים המיומן והשירותי של מאזני הארץ כאן על מנת לספק לכם שירות מהיר ככל הניתן כך שהתקלה אינה תפריע לכם במהלך יום עבודה. אנו זמינים עבורכם במוקדי השירות והמכירה לשאלות, להתאמת המשקל הטוב ביותר לצרכי העסק שלכם, לטיפול בבעיות ותקלות ולפרטים נוספים על מוצרי השקילה השונים.

להתאמת המשקל המתאים עבורכם

צוות עובדי החברה יתאים את סוג המשקל לצרכים השונים שלכם

    3DB8B2CA-21F1-4E31-83E2-35AFF9EA5376 Created with sketchtool. דברו איתנו CDE93192-0C6A-409D-880D-9BE72A560619 Created with sketchtool. וואטסאפ

    דברו איתנו

    השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה!