X

עגלה

עגלת הקניות שלך ריקה

עבור לחנות
משלוח חינם בקנייה מעל 1,000₪
לתשלום
תמונת נושא

משקל אלקטרוני – למה הוא משמש?

משקל אלקטרוני
פעולת השקילה היא פעולה אשר מתבצעת מדי יום במקומות רבים ולמטרות רבות בתעשיות השונות. בין היתר, תוכלו למצוא בעולם התעשייה משקלים אשר נועדו לשקילה של סחורות, של מוצרי מזון, של תרופות, ולעוד מגוון רחב מאוד של מטרות. המשקל המוכר מימי קדם הוא כמובן המאזניים, אשר נועדו עבור שקילה של כסף וזהב או סחורות קטנות. כיום, באופן כמעט גורף מכשירי השקילה הינם אלקטרוניים, והם מאפשרים שקילה נוחה, פשוטה ומדויקת הרבה יותר מאשר פעם. המשקל האלקטרוני מסוגל לעיתים להגיע אל רמות דיוק גבוהות ביותר, כך שכאשר מדובר על תחומים בהם הדיוק חשוב כמו שקילת זהב וכדומה, משתמשים עם משקלים בעלי יכולת שקליה ברמת דיוק גבוהה ביותר.  

אילו סוגים של משקל אלקטרוני קיימים?

ישנם סוגים רבים של משקל אלקטרוני אשר שונים זה מזה בכמה דברים. ראשית – ישנם משקלים אשר מיועדים לשקילה של דברים גדולים, אשר עבורם נדרש משטח שקילה גדול אשר יוכל לשקול בפעם אחת את הכול. לעומת זאת, ישנם משקלים אשר נועדו עבור שקילה של גרמים בודדים, שם מספיק משטח שקילה קטן יותר. כמו כן – רמת הדיוק בשקילת דברים כבדים במיוחד איננה חשובה כמו בשקילה של גרמים בודדים. עם זאת, מרבית המשקלים המודרניים נראים די דומה – משטח שקילה אשר נועד להנחת החפץ או החפצים שרוצים לשקול, אשר מחובר לראש המציג את המשקל של הפריט הנשקל.  

באילו תעשיות משתמשים עם משקל אלקטרוני?

משקל אלקטרוני הוא פריט שתוכלו למצוא כיום כמעט בכל מקום. כאשר מפעל מייצר מוצר מסוים, הוא צריך לוודא שהכמות שהוא מכניס בכל אריזה תהיה שווה לכמות המוצהרת על גבי האריזה. ועל כן, יש צורך בשימוש עם משקל אלקטרוני אשר ידווח כאשר המשקל מגיע למשקל הרצוי ויאפשר את עטיפת המוצר. זוהי רק דוגמא אחת לשימוש עם משקל אלקטרוני בתעשייה, אך ישנם עוד שימושים רבים מספור. בין היתר משקל אלקטרוני משמש עבור מפעלי מזון, מפעלי תרופות, מעבדות מחקר, דוכני פירות וירקות, חנויות ורשתות שיווק ועוד.  

כיצד יודעים באיזה משקל אלקטרוני כדאי לבחור?

בחירה של משקל אלקטרוני עבור העסק או החברה שלכם, חייבת להתבצע אך ורק אחרי הבנה מעמיקה של הצרכים אשר בגללם אתם נדרשים לשימוש עם המשקל. את ההחלטה כדאי לעשות יחד עם אנשי מקצוע אשר מכירים את המכשירים השונים ואת ההבדלים ביניהם, כך שלאחר שתסבירו להם את הצרכים והדרישות שלכם מהמשקל, יוכלו להתאים עבורכם את המשקל המתאים ביותר עבורכם. כדאי מאוד לבצע את הרכישה דווקא במקום מקצועי המתעסק עם משקלים איכותיים שיוכלו לשמש אתכם ללא תקלות לאורך זמן רב, וגם במקרה שתהיה תקלה – תהיה לכם כתובת אליה תוכלו לפנות בכדי לקבל מענה עבור תיקון התקלה.  

האם ניתן לרכוש משקל אלקטרוני עמיד למים?

כאשר מדובר על משקל שצריך לעבוד בסביבה של מים, כדאי מאוד לוודא שאתם רוכשים משקל אלקטרוני אשר מחזיק בעמידות גבוהה למים. בסופו של דבר, מדובר הרי על מכשיר חשמלי אשר מים עלולים להזיק לו. כמו כן, אם המשקל אמור לעבוד בסביבה עם לכלוך, כדאי לוודא שמדובר על משקל שיכול לעבוד בתנאים שכאלה. אלו רק דוגמאות לחשיבות בהתאמת המכשיר לסביבת העבודה שלו, וישנם עוד גורמים שונים בסביבת העבודה אשר יכולים להשפיע על בחירת המכשיר. ועל כן, בכל מקרה כדאי לקבל עזרה מאנשי מקצוע המבינים בתחום המשקלים, אשר יוכלו לסייע לכם להגיע אל ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם, ולסייע לכם לבחור משקל שישמש אתכם בצורה יעילה במשך זמן רב.  

היכן ניתן לרכוש משקל אלקטרוני איכותי?

כאמור, רכישה של משקל אלקטרוני איכותי חשובה מאוד בכדי לוודא שאתם רוכשים מוצר לטווח הארוך, שלא יצריך תיקונים לתקלות שונות לעיתים קרובות. אם אתם מחפשים את המקום הטוב ביותר שאפשר למצוא בו משקל אלקטרוני איכותי, כדאי שתכירו את חברת מאזני הארץ. החברה נחשבת לחברה המובילה בישראל בתחום פתרונות השקילה, ובין היתר מספקת משקלים אלקטרוניים באיכות הגבוהה ביותר שניתן להשיג בארץ. אצל מאזני הארץ תוכלו להנות ממגוון רחב של מוצרי שקילה איכותיים, יחס אישי, שירות מאנשי מקצוע בעלי ניסיון רב בתחום, והתאמה אישית של המשקל עבור הצרכים הספציפיים שלכם.

להתאמת המשקל המתאים עבורכם

צוות עובדי החברה יתאים את סוג המשקל לצרכים השונים שלכם

    3DB8B2CA-21F1-4E31-83E2-35AFF9EA5376 Created with sketchtool. דברו איתנו CDE93192-0C6A-409D-880D-9BE72A560619 Created with sketchtool. וואטסאפ

    דברו איתנו

    השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה!