X

עגלה

עגלת הקניות שלך ריקה

עבור לחנות
משלוח חינם בקנייה מעל 1,000₪
לתשלום
תמונת נושא

משקלים – למה צריך אותם בכלל?

משטחי שקילה בגדלים שונים
השימוש עם משקלים עבור שקילה, הוא משהו ששימש רבות את בני האדם בעת הקדומה. המאזניים אשר שימשו לשקילה ותשלום מוזכרים כבר בתנ"ך, שם מוזכרת החשיבות בשקילה הוגנת ומדויקת בכדי לשמור על יושרה והגינות. משקלים שימשו במשך אלפי שנים בשביל שקילה של משאבי טבע כמו מתכות, וצורת התשלום הייתה באמצעות שקילת מטבעות. כיום כבר לא נזקקים לשימוש במשקל עבור תשלום, ופריטים רבים נמכרים במחיר קבוע ללא צורך בשקילה. אמנם, משקלים עדיין משמשים במקומות רבים בתעשייה. כמובן שכיום כבר לא מדובר על מאזניים, ובמרבית המקרים גם לא על משקלים מכניים, אלא על משקלים דיגיטליים אשר פועלים על בטריות או חשמל, ומודדים בצורה דיגיטלית את כובדם של הפריטים אותם מניחים על גביהם.

מהם משקלים תעשייתיים ולמה הם משמשים?

משקלים תעשייתיים הם שורה ארוכה של משקלים מסוגים וגדלים שונים אשר הצד השווה שבהם הוא השימוש שנעשה בהם לצרכים תעשייתיים כאלה ואחרים (ולא לשימוש ביתי). משקלים לתעשייה שונים ממשקלים ביתיים בעיקר ביכולות ובעמידות שלהם. אם במשקל שאתם שוקלים את עצמכם בבית מדי פעם נדרשת יכולת שקילה של עד 100-200 ק"ג לכל היותר, כאשר מדובר על משקלים לתעשייה יש צורך בשקילה של דברים כבדים וגדולים הרבה יותר, אליהם נדרש משקל שיכול לעמוד בעומס המתאים. כמו כן, שקילה המתבצעת בבית היא פעולה שנעשית בתדירות לא גבוהה ולא נדרש עבורה משקל עמיד וחזק במיוחד, לעומת זאת כאשר מדובר על שקילה בתעשייה, מדובר לא פעם על משקל שאמור לשקול במשך שעות רבות מדי יום פריטים כבדים, ויש צורך במשקל עמיד וחזק שיוכל לעבוד מבלי להיהרס ולהתקלקל.

רכישה של משקלים מבית טוב

מאחר ומדובר על מוצר שאמור לשמש לשנים רבות ולאפשר שקילה נוחה ויעילה בצורה רציפה, כדאי מאוד לחפש משקל מבית טוב, אצל חברה אמינה אשר מתמחת בתחום מערכות השקילה. העובדה שאתם רוכשים משקל אצל חברה מקצועית שמעניקה גב למוצר שלה לאורך זמן, מאפשרת לכם להיות רגועים כי גם במקרה בו מתגלית בעיה או תקלה במשקל, יש לכם אל מי לפנות ולקבל מענה שיסייע לכם לפתור את הבעיה, ובמידת הצורך לקבל שירות של תיקון התקלה במהירות האפשרית. ולכן, אם אתם שוקלים רכישה של משקל עבור החברה שלכם, חברת מאזני הארץ צריכה להיות הכתובת שלכם. החברה, שעוסקת מזה שנים רבות בתחום מערכות השקילה, מחזיקה אצלה מגוון עצום של משקלים מסוגים וגדלים שונים, אשר משמשים למטרות רבות בתעשייה. הניסיון שצברו אנשי החברה, מאפשר להם לסייע לכם לבחור את המשקל האיכותי והמתאים ביותר לצרכים שלכם, ולתת לכם תמיכה מלאה לאורך כל שנות השימוש במכשיר.

כיצד לבחור את המשקל הנכון עבור העסק שלי?

רבים מבעלי העסקים עומדים נבוכים כאשר הם באים לרכוש משקל שיתאים עבור הצרכים של העסק שלהם. העובדה כי קיימים בשוק דגמים רבים של משקלים בעלי יכולות ומאפיינים שונים, מקשה על אנשים שאינם עוסקים בתחום מדי יום לבחור את המכשיר שיתאים בצורה הטובה ביותר עבורם. אמנם, אין ספק שהאדם שמכיר הכי טוב את הצרכים אליהם נצרך המשקל בעסק הוא בעל העסק, ולכן ההחלטה על המשקל צריכה לבוא מצידו. הפתרון לכך הוא סיעור מוחות משותף שנערך בין בעל העסק לאנשי חברת המשקלים, אשר יחד יושבים, ומעלים את האפשרויות השונות אשר יכולות להתאים לצרכים של העסק הספציפי. בסופו של דבר, נשארים כמה משקלים בודדים המתאימים בצורה מלאה לצרכי העסק, ואנשי החברה מסבירים את היתרונות והחסרונות של כל משקל בשביל להגיע אל ההחלטה הסופית של הדגם המבוקש.

מה יותר חשוב במשקל – דיוק או יכולת שקילה

ישנם משקלים שהיתרון שלהם הוא האפשרות לשקול בצורה מדויקת במיוחד, וישנם כאלה שמתהדרים דווקא ביכולת שקילה של משקל כבד במיוחד. ההחלטה ביניהם צריכה להיות כמובן על פי הצורך אליו נזקק המשקל. כמובן שתוכלו למצוא גם משקלים מדויקים בעלי יכולת שקילה טובה, אך הם יהיו יקרים יותר, כך שאם אתם לא זקוקים לאחד המאפיינים – דיוק או יכולת שקילה, אין סיבה שתשקיעו את סכומי הכסף הגבוהים הללו. לסיכומו של דבר, לפני שאתם רוכשים משקל, כדאי שתבדקו היטב למה אתם מצפים ממנו, בשביל שתוכלו לרכוש את המוצר המתאים ביותר עבורכם.

להתאמת המשקל המתאים עבורכם

צוות עובדי החברה יתאים את סוג המשקל לצרכים השונים שלכם

    3DB8B2CA-21F1-4E31-83E2-35AFF9EA5376 Created with sketchtool. דברו איתנו CDE93192-0C6A-409D-880D-9BE72A560619 Created with sketchtool. וואטסאפ

    דברו איתנו

    השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה!