X

עגלה

עגלת הקניות שלך ריקה

עבור לחנות
משלוח חינם בקנייה מעל 1,000₪
לתשלום
תמונת נושא

מהו משקל מקצועי?

משקל מקצועי

מהו משקל מקצועי?

בכל פעם שאנחנו הולכים לקניות בסופר אנחנו נדרשים לשקול. בין אם זה לשקול ירקות או פירות שנמכרים לפי משקל, לשקול בשר שאנחנו רוכשים במחלקת הבשר, ולעיתים אף נמכרים דברים נוספים על פי משקל כמו גבינות או פיצוחים. למעשה, השימוש עם משקל אצל מרבית האנשים מסתכם בשקילה הזאת, ולעיתים גם בשקילת עצמם במשקל ביתי. אולם – השקילה היא פעולה שמתבצעת בהרבה מאוד מקומות נוספים שאדם רגיל בדרך כלל לא נחשף אליהם. מדובר בעיקר על שקילה באמצעות משקל מקצועי אשר מתבצעת במקומות כמו חברות ומפעלים.

מה שוקלים עם משקל מקצועי?

משקל מקצועי מאפשר לשקול עליו כל דבר שרק תרצו, בהתאם לגודלו של משטח השקילה. למעשה, במרבית המקרים משקל מקצועי משמש עבור שקילת סחורות ומשטחים, פעולה שמתבצעת מדי יום בכל מפעל. משקל מקצועי לא חייב להיות דווקא מכשיר בפני עצמו, אלא גם כחלק מפס ייצור. לדוגמא: כאשר חברה רוצה להכניס אל תוך אריזות המוצר שלה את הכמות המדויקת שעליו היא מצהירה על גבי האריזה, היא צריכה להשתמש עם משקל מקצועי כחלק מתהליך הייצור, כך שבכל פעם שהמשקל מגיע למשקל הנכון, האריזה תיסגר. אלו רק שימושים בודדים מתוך כמות גדולה של שימושים אשר עבורם משתמשים מדי יום במפעלים ובחברות עם משקל מקצועי לצרכי שקילה שונים.  

מה ההבדלים בין המשקלים השונים?

בין המשקלים השונים ישנם הבדלים רבים. ישנם משקלים אשר נועדו לשקילה של דברים גדולים וכבדים יותר, כמו למשל משטחי סחורה וכדו', אשר השקילה שלהם מצריכה משטח שקילה גדול במיוחד ויכולת שקילה של דברים כבדים. למעשה, סף השקילה של כל משקל הוא שונה, כך שלמשל אם תנסו לשקול במשקל של פירות וירקות משהו כבד במיוחד, מה שיופיע לכם זוהי שגיאה. ועל כך, חשוב לבחור משקל אשר יכולת השקילה שלו מתאימה לצרכים העתידיים ולדברים שאתם אמורים לשקול בו. מאפיין נוסף אשר משתנה בין משקל אחד למשנהו, הוא רמת הדיוק של המשקל. בעוד שישנם משקלים אשר מסוגלים לתת את המשקל המדויק ברמת הגרמים ואף מעבר לכך, ישנם משקלים שנועדו בעיקר עבור שקילה של דברים גדולים וכבדים שבהם רמת הדיוק פחות חשובה.  

כיצד אפשר לדעת באיזה משקל לבחור?

בחירת המשקל שאותו אתם רוצים לרכוש היא החלטה חשובה במיוחד, בכדי לוודא שאתם רוכשים מכשיר אשר יענה על הצרכים שלכם, ויספק מענה לדברים שאתם הולכים לשקול באמצעותו לצרכים הייחודים שלכם. ועל כן, כדאי מאוד לוודא שהיכולות של המכשיר שאותו אתם רוכשים יהיו מספיקות עבור השימוש הזה. במידה ואתם לא בקיאים בהבדלים בין המשקלים השונים כדאי מאוד שלא לנסות ולהמר בבחירת משקל, אלא לקבל עזרה מן אנשי מקצוע העוסקים בתחום, אשר ידעו לייעץ לכם על ההבדלים בין הדגמים השונים ועל המשקל שיתאים בצורה הטובה ביותר לצרכים הייחודים של החברה שלכם. חברות רבות מציעות שירותי ייעוץ מאנשי מקצוע אשר ישמחו לכוון אתכם לגבי המשקל המתאים עבורכם.  

היכן כדאי לרכוש משקל מקצועי?

רכישה של משקל מקצועי במקום מקצועי ואמין היא דבר חשוב מאוד. מדובר על מוצר חשמלי אשר יכול לעיתים לעשות בעיות אשר מצריכות תיקון של איש מקצוע, וכדאי מאוד שיהיה לכם כתובת אליה תוכלו לפנות ולקבל מענה. בחברה מקצועית כמו מאזני הארץ תוכלו להנות משירות מקצועי על ידי צוות טכנאים מומחה שישמח לתת לכם מענה לכל תקלה או בעיה שתתרחש במשקל שרכשתם. צוות הטכנאים זמין בכל עת בכדי לוודא שתוכלו לתקן את התקלה בזמן הקצר ביותר, ולחזור להשתמש במשקל לצרכים שלכם.  

היתרונות ברכישה של משקל אצל מאזני הארץ

מאזני הארץ חרטה על דגלה להעניק ללקוחותיה את השירות הטוב ביותר, ולדאוג להם למוצרים האיכותיים ביותר שיוכלו לשמש אותם לאורך זמן. כמו כן, חברת מאזני הארץ מציעה עוד מגוון פתרונות בעולם השקילה ובהם: תוכנות ניהול ובקרה, מערכות בקרה מתקדמות מבוססות plc, פתרונות הדפסה למשקלים ועוד. לאורך כל שנות פעילותה, הקפידה החברה להתעדכן ולשווק את מיטב הטכנולוגיה העולמית בכדי להעניק ללקוחות את פתרונות השקילה העדכניים והחדשניים ביותר הקיימים בשוק. ועל כן, אם אתם נזקקים למשקל מסוג כלשהו, אין ספק שרכישה של משקל אצל חברת מאזני הארץ היא ההחלטה הטובה ביותר שאתם יכולים לקבל.

להתאמת המשקל המתאים עבורכם

צוות עובדי החברה יתאים את סוג המשקל לצרכים השונים שלכם

    3DB8B2CA-21F1-4E31-83E2-35AFF9EA5376 Created with sketchtool. דברו איתנו CDE93192-0C6A-409D-880D-9BE72A560619 Created with sketchtool. וואטסאפ

    דברו איתנו

    השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה!