X

עגלה

עגלת הקניות שלך ריקה

עבור לחנות
משלוח חינם בקנייה מעל 1,000₪
לתשלום
תמונת נושא

מהו משקל מאזניים?

משטח שקילה
בכל ההיסטוריה עסקאות התבצעו על ידי שקילה. כבר בתנ"ך מוזכר השימוש עם מאזניים לצורך שקילת סחורה, ועל פי היסטוריונים השימוש עם מאזניים הינו עתיק במיוחד והתרחש כבר בתקופות קדומות. הצורך לשקול מתחיל מכך שאנחנו חייבים לדעת מהי כמות הסחורה שאנחנו מוכרים/קונים בכדי לדעת מהו התשלום המגיע בעבורה. השימוש במשקל כמובן קיים רבות גם בימים אלו. למרות שאם תערכו ביקור בסופר השכונתי או באחת מרשתות השיווק תוכלו לגלות עד מהרה שרוב מוחלט של המוצרים נמכרים בתוך אריזה של משקל קבוע, עדיין ישנם לא מעט דברים שאנחנו נדרשים לשקול אותם עצמנו בקופה בכדי לדעת מה התשלום עליהם, כמו למשל פירות, ירקות, בשר, דגים, גבינות וכן הלאה אשר נמכרים ללא אריזה כאשר הם טריים. למעשה, גם דברים אשר נמכרים בתוך אריזה, עוברים תהליך של שקילה במפעל בכדי לוודא שהכמות שנכנסת אל תוך האריזה היא הכמות שעליה החברה מצהירה על גבי האריזה.  

חשיבות הדיוק בשקילה בתעשייה

ישנם מקומות בהם רמת הדיוק בשקילה איננה בעלת חשיבות עליונה. למעשה, בד"כ כאשר מדובר על שקילה של דברים כבדים במיוחד אין חשיבות לרמת דיוק גבוהה. אולם, כאשר מדובר על דברים קטנים יותר או דברים רגישים כמו תרופות, אין ספק שהדיוק הוא חשוב מאוד. כאשר מפעל מייצר תרופה במשקל מסוים, לטעות במשקל יכולה להיות השלכות של חיים ומוות ולכן חשוב להשתמש עם משקל מדויק אשר מאפשר הגעה לתוצאה המדויקת ביותר. בכל מקרה, רכישת המשקל צריכה להתבצע בליווי של אנשי מקצוע בתחום אשר יכולים להתאים בין צרכי החברה לבין דגם המשקל המתאים ביותר, וכן לבצע התאמה אישית של המשקל בכדי שיתאים בצורה הטובה ביותר לצרכי המפעל.  

האם משתמשים כיום עם מאזניים?

משקל מאזניים שימש בעיקר בעבר כאשר לא היו את האמצעיים הדיגיטליים שבאמצעותם ניתן לבצע שקילה בצורה מדויקת. שקילה עם מאזניים לא תמיד תהיה המדויקת ביותר, ולכן כמעט בכל מקום שבו נדרשת שקילה תמצאו היום משקל דיגיטלי שעושה את העבודה בצורה טובה יותר. בכל מקרה, עדיין ניתן לראות בעיקר בקופות החולים משקל מאזניים המשמש לצורך שקילת המטופלים – שריד לדור שבו המשקל הזה היה המשקל המתקדם ביותר. מדובר על משקל שכאשר האדם עולה עליו הוא צריך לכוון בעצמו את המשקולות שבראש השקילה אל המשקל המשוער שלו, וכאשר המשקולות נמצאות במצב ישר כפלס הוא יכול לדעת מהו המשקל שלו.  

מערכות שקילה ובקרה מתקדמות

כיום נעשה שימוש עם מערכות שקילה ובקרה מתקדמות אשר היכולות שלהן מגוונות יותר מאשר רק להציג את המשקל. מערכות השקילה מסוגלת לשלוח הוראות לביצוע או אי ביצוע פעולות בהתאם למשקל שהן שוקלות, וכן לבצע פעולות נוספות כמו אריזה או פקיקת בקבוקים. כדאי מאוד לוודא שאת רכישת המערכות הללו אתם מבצעים במקום מקצועי אשר מחזיק במוצרים איכותיים שיוכלו לשמש אתכם לזמן רב ללא תקלות ובעיות מרובות. רכישה שכזאת תוכלו לבצע אצל חברת מאזני הארץ אשר נחשבת מזה שנים לחברה המובילה בישראל בתחום מערכות השקילה והבקרה.  

התאמה אישית של מערכות שקילה – למה זה חשוב?

בכל מקום מתבצע שימוש שונה עם המשקל. למעשה, ישנם מקומות שבהם המשקל צפוי לעמוד בתנאים מיוחדים כמו לחות או שמש קופחת, ויש צורך לוודא שהמכשיר שאותו אתם רוכשים יתאים עבור התנאים הללו. ועל כן, שימו לב לבצע את הרכישה רק במקום שמעניק לכם שירות התאמה אישית, וליווי של אנשי מקצוע בתחום שידעו לעזור לכם ולמצוא את המכשיר המתאים ביותר, תוך התאמות לצרכים הייחודים של החברה או המפעל שלכם.  

למה כדאי לרכוש אצל חברת מאזני הארץ?

אצל חברת מאזני הארץ הלקוח מקבל שירות מקיף וליווי אישי לא רק בשלב ההתעניינות ברכישת משקל, אלא לאורך כל תהליך הרכישה והשימוש במכשיר. למעשה, אם אתם רוצים לרכוש מכשיר שיש מאחוריו גוף שיכול לתחזק אותו ויכול לדאוג לשלוח אנשי מקצוע בעלי ניסיון בתחום בכדי לתקן כל תקלה, אין ספק שרכישה אצל חברת מאזני הארץ היא ההחלטה הטובה ביותר. אצל מאזני הארץ תוכלו לרכוש מגוון רחב של פתרונות שקילה מסוגים שונים, כאשר אנשי החברה ישמחו לשבת איתכם ולהתאים עבורכם את המערכת שתתאים לצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר.

להתאמת המשקל המתאים עבורכם

צוות עובדי החברה יתאים את סוג המשקל לצרכים השונים שלכם

    3DB8B2CA-21F1-4E31-83E2-35AFF9EA5376 Created with sketchtool. דברו איתנו CDE93192-0C6A-409D-880D-9BE72A560619 Created with sketchtool. וואטסאפ

    דברו איתנו

    השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה!