X

עגלה

עגלת הקניות שלך ריקה

עבור לחנות
משלוח חינם בקנייה מעל 1,000₪
לתשלום
תמונת נושא

מאזני תליה לכל ענפי התעשייה

מאזני התליה משמשים עסקים רבים בתעשייה לשקילת מוצרים שונים ורבים. ישנם מאזני תליה מאסיביים בעלי כושר שקילה רב ומאזני תליה רגישים ועדינים יותר. אנו במאזני הארץ מציעים מגוון רחב של מאזני תליה לשימושים השונים, החל משקילת פירות ועד שקילת שקי חול ומתכות.

השימושים של מאזני התליה

מאזני התליה, כשמם כן הם, נועדו לשקול מוצרים בתליה. איך זה עובד? המשקל מחובר מעלה בוו תליה ובקצהו וו תליה נוסף עליו מניחים את הסחורה לשקילה. מאזני תליה מתאימים לשקילת מגוון רחב של מוצרים, החל משקיות ירקות ומזון קל ועד שקיות כבדות ומוצרים במשקל טון.

איזה מאזניים קונים? זה תלוי...

בבחירת מאזני תליה אנו נשאל את עצמנו מספר שאלות, כאשר התשובה לשאלות אלו תוביל אותנו אל מאזני התליה המתאימים לנו ביותר.
  1. מה שוקלים? כושר השקילה של המוצר הוא קריטי. ישנם שימושים כמו שקילת פירות אשר מאפשרים בחירה במאזני תליה עדינים וישנם מוצרים כבדים כמו אלומניום, מתכות ושקי חול, הדורשים כושר שקילה רב.
  2. אילו פונקציות נדרשות במוצר אותו אתם רוכשים? לכל אחד מבין משקלי התליה שאנו מציעים יש יתרונות משלו. היתרונות הללו עונים על צרכים שונים: מאזני תליה ניידים וקומפקטיים לשקילת פירות, משקל תליה קטן רגיש המתנייד בקלות ומופעל על סוללות, מאזני תליה נטענים עם שלט רחוק תצוגת לד ואפשרות לערכת מתח נוספת, מאזני תליה אלחוטיים עם יציאת תקשורת תצוגה ברורה וווי תליה מאסיביים במיוחד, משקל תליה מאסיבי עשוי פלדת אל חלד עם הגנה מפני עומס יתר וכושר שקילה חזק במיוחד, משקל תליה מהיר חסכוני בסוללות עם כושר שקילה עד 300K.
  3. בין הפונקציות השונות, ישנם מאזני תליה בעלי שלט לתפעול מרחוק. אם במסגרת השימושים שלכם נדרשת הפעלה מרחוק, זו ללא ספק אחת מבין השאלות שאותן תצטרכו לשאול במסגרת מסע החיפושים אחר משקל התליה האולטימטיבי. אז שאלה מספר 3 – האם ישנו שלט להפעלה מרחוק?
  4. באילו תקנים עומד וו התליה? בבחירת משקל תליה, על וו התליה לשאת משקל מסוים לאורך זמן. חשוב שיהיה מדויק, חזק, יציב ואיכותי ועל כן, עליו לעמוד בתקנים המחמירים ביותר. אנו, במאזני הארץ, מציעים מגוון רחב של מוצרי שקילה, כאשר כולם עומדים בתקנים מחמירים, עברו בקרת איכות ומאפשרים ללקוח לדעת שהוא מבצע רכישה אמינה, מקצועית ובטיחותית עם אחריות.

התאמת סוג משקל התליה לצרכי העסק

ובן, לאחר שענינו על כל השאלות, צמצמנו משמעותית את האפשרויות ואנו יודעים פחות או יותר מהם מאזני התליה המתאימים לנו. בשורה התחתונה, מכיוון שמוצרי שקילה הכרחיים היום כמעט בכל תחום, בכל חנות, בכל בסטה, בכל מעבדה ובכל מפעל, חשוב שנוודא שבחרנו את מאזני התליה המתאימים לשימושים אליהם נועדו הן מבחינת יכולת השקילה, הן מבחינת איכות המוצר ועמידותו והן מבחינת התאמה בין המוצר לבין הסחורה אותה נרצה לשקול.

הדרך הבטוחה לתוצאה המדויקת ביותר

מאזני הארץ סוללים עבורכם את הדרך הבטוחה ביותר לתוצאה הטובה ביותר. בסופו של דבר משקל נועד על מנת לשקול את הסחורה ועליו לעשות זאת בצורה האיכותית ביותר. במה נמדדת שקילה איכותית? במהירות השקילה ובדיוק המשקל. אנו כאן על מנת להציע לכם מבין מגוון משקלים לשימושים השונים. צוות השירות והמכירה שלנו ישמח לשמוע מהם השימושים לשמם אתם צריכים את מוצר השקילה, לשאול אתכם שאלות מכווינות ובהתאם להציע לכם את מוצר השקילה אשר עונה בדיוק מוחלט לצרכיכם. חשוב לנו לשמור על יחס אישי, על סטנדרטים גבוהים ועל שירות אשר עונה על כל הציפיות, לאורך כל הדרך, כולל שירות טכני ושירות תיקון מהיר, יעיל ואיכותי במידת הצורך ובמצב בו נגרמת תקלה או בעיה כלשהי.

להתאמת המשקל המתאים עבורכם

צוות עובדי החברה יתאים את סוג המשקל לצרכים השונים שלכם

    3DB8B2CA-21F1-4E31-83E2-35AFF9EA5376 Created with sketchtool. דברו איתנו CDE93192-0C6A-409D-880D-9BE72A560619 Created with sketchtool. וואטסאפ

    דברו איתנו

    השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה!