X

עגלה

עגלת הקניות שלך ריקה

עבור לחנות
משלוח חינם בקנייה מעל 1,000₪
לתשלום
תמונת נושא

כל מה שרציתם לדעת על מאזניים דיגיטליים

משקל ספירה Q1-C חזית

כל מה שרציתם לדעת על מאזניים דיגיטליים

מאזניים דיגיטליים הם הגרסה המודרנית למכשיר השקילה העתיק והמוכר: המאזניים. המאזניים היו הדרך היעילה ביותר עבור שקילה של כל דבר שאותו היה צריך לשקול בעת העתיקה, ובכדי להשתמש בהם היה צורך להחזיק באבנים בעלי משקל קבוע אותם היו מניחים באחד הצדדים של המאזניים, וכך כאשר היו מניחים את מה שרצו לשקול בצד השני, היה אפשר לדעת האם משקלו זהה למשקל האבן. כיום, ישנן שיטות שקילה יעילות ומדויקות הרבה יותר, אשר נסמכות על ראשי שקילה דיגיטליים המאפשרים שקילה פשוטה ומדויקת במיוחד. למעשה, כאשר מדברים על מאזניים דיגיטליים הכוונה היא בדרך כלל למשקל דיגיטלי, ולאו דווקא על משקל בצורה של מאזניים כפי שהיו נראים בעת העתיקה.  

היכן בכלל צריך לשקול דברים?

השקילה היא פעולה אשר מתבצעת מדי יום במקומות רבים, הרבה יותר ממה שאתם בכלל חושבים. למעשה, כל מפעל וחברה שמייצרת מוצר שאותו היא אורזת במשקל מסוים, חייבת מכשיר שקילה אשר יאפשר בקרה על כך שהכמות הנכונה נכנסת לכל אריזה ואריזה שיוצאת מפס הייצור. כאשר מדובר על האדם הפרטי, ניתן למצוא שקילה בעיקר כאשר מדובר על שקילת אדם לצורך ידיעת משקל גופו – דבר שנעשה כחלק מתהליך של דיאטה או לצרכי בריאות, וכן שקילה של מוצרים כמו פירות, ירקות, בשר ועופות טריים וכד' ברשתות השיווק בכדי לקבוע את המחיר לתשלום עבורם. למעשה, אין ספק שמרבית פעולות השקילה ומכשירי השקילה נמצאים דווקא בעולם העסקי, כאשר מקומות כמו מפעלים, שדות תעופה, בתי חרושת, חברות תרופות, חנויות תכשיטים ועוד משתמשים כל העת עם מכשירי שקילה.  

כיצד בוחרים מאזניים דיגיטליים?

בכדי לבחור את המשקל המתאים ביותר, כדאי מאוד לערוך בדיקה ולהבין מהם הצרכים שלכם והדרישות הצפויות מן המשקל. האם המשקל שלכם אמור לשקול דברים כבדים במיוחד או רק דברים קלים? האם אתם עומדים לשקול באמצעותו דברים מלכלכים או רטובים ויש צורך במשקל עמיד במיוחד? האם מדובר על שקילה של דברים קטנים במיוחד הדורשים דיוק רב או של דברים גדולים שבהם הדיוק פחות חשוב? וכן הלאה כל מיני דברים אשר משתנים ממקום למקום, ועל כן ההחלטה לגבי המשקל שאתם רוכשים חייבת לבוא רק אחרי שהגדרתם היטב את הצרכים הללו.  

כיצד פועל משקל דיגיטלי?

כפי שניתן להבין משמו, משקל דיגיטלי פועל באמצעות זרם חשמל. ישנם משקלים אשר מאפשרים שימוש עם סוללות וללא חיבור פיזי לחשמל, וישנם כאלה שדורשים חיבור לחשמל כל העת. על כל משקל מסומנות התכונות העיקריות שלו כגון: כושר השקילה המינימלי והמקסימלי, רמת הדיוק שאליה הוא מסוגל להגיע וכן הלאה. ישנם משקלים אשר מאפשרים גם ספירת חפצים, על ידי הנחה של חפץ אחד בתחילה, ואז הנחה של החפצים שאותם רוצים לספור. מדובר על תכונה שיכולה לסייע מאוד במיוחד כאשר מדובר על חנות שבסוף יום רוצה לספור את המטבעות שהתקבלו באותו היום, פעולה שלוקחת לא מעט זמן כאשר עושים אותה בצורה ידנית.  

מאזנים דיגיטליים בעיצוב מיוחד

כאשר מדובר על משקל אשר מיועד להיות כחלק מפס ייצור או בכל שימוש אחר במפעל או בית חרושת, אין באמת סיבה להשקיע בנראות או בעיצוב שלו. אולם, ישנם משקלים אשר משמשים בחנויות שאליהם מגיעים לקוחות, אשר עבורו החנויות רוצות לעיתים עיצוב מיוחד בכדי שיתאים עבורם לעיצוב הכללי של החנות. למעשה, משקל הוא מוצר שהרבה פעמים נדרש לעבור התאמה אישית, ועל כן כדאי מאוד לרכוש אותו במקום אשר מספק פתרונות שקילה בהתאמה אישית כמו חברת מאזני הארץ.  

מי את חברת מאזני הארץ?

חברת מאזני הארץ הינה החברה המובילה בישראל בתחום פתרונות השקילה, והיא מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של משקלים ומערכות בקרה של החברות המובילות בעולם. בין היתר, תוכלו לרכוש משקל בהתאמה אישית, על ידי קבלת סיוע מאנשי מקצוע המבינים בתחום בכדי שתקבלו את המוצר המתאים ביותר עבור הצרכים שלכם. גם לאחר הרכישה בכל מקרה של תקלה או בעיה במשקל שרכשתם, תוכלו לקבל עזרה מקצועית מצוות טכנאים מומחה אשר מחזיק בידע וניסיון רב בתיקון תקלות במשקלים. אז אם חשוב לכם לרכוש משקל איכותי שיחזיק מעמד לשנים רבות ויאפשר לכם עבודה רציפה ורגועה – מאזני הארץ הוא המקום המתאים ביותר עבורכם.        

להתאמת המשקל המתאים עבורכם

צוות עובדי החברה יתאים את סוג המשקל לצרכים השונים שלכם

    3DB8B2CA-21F1-4E31-83E2-35AFF9EA5376 Created with sketchtool. דברו איתנו CDE93192-0C6A-409D-880D-9BE72A560619 Created with sketchtool. וואטסאפ

    דברו איתנו

    השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה!