X

עגלה

עגלת הקניות שלך ריקה

עבור לחנות
משלוח חינם בקנייה מעל 1,000₪
לתשלום
תמונת נושא

כל מה שצריך לדעת על משקל מדבקות

משקל מדבקות מככב בעיקר ברשתות חנויות המזון, הוא מופיע יותר ויותר על עמדות הקופה בעסקים השונים ומאפשר שימוש קל ונוח שמאפשר גם לצד הלקוח וגם לעסק לייעל את העבודה וליהנות משקיפות מלאה וממידע הכרחי על המוצר שנגיש לאורך כל השימוש במוצר.

אז מהו משקל מדבקות?

בניגוד למשקלים רגילים אשר מציגים על המסך את מיטב הנתונים השימושיים לבית העסק, משקל המדבקות בנוסף, גם מתרגם את הנתונים לכדי הדפס על מדבקה, כך שניתן להדביק על גבי המוצר את נתוני המשקל, המחיר, הכמות ואפילו נתונים כמו תאריך תפוגה.

למי זה טוב?

משקל מדבקות טוב ושימושי גם ללקוח וגם לבית העסק, אז נתחיל מכם - בעלי העסק, בעלי החנות, או הבאסטה, בין עם העסק שלכם מגיע מתחום המזון ואתם נוהגים לשקול ירקות, נקניקים, או גבינות, לבין אם המשקל משמש לשקילת מוצרים אחרים, תבלינים, פיצוחים, פולי קפה או מוצרים נוספים – המשקל הוא זה שיאפשר לכם לשקף ללקוח את המוצר הנרכש ואת כלל הנתונים הרלוונטיים עבורו. במידה ומדובר בגבינות לדוגמה, חשוב שתאריך תוקף המוצר יהיה מוטבע על גבי האריזה. מנגד, אם מדובר למשל בתבלינים, חשוב שיהיה כתוב על כל שקית תבלינים מהו התבלין שנמצא בשקית כיוון שקל להתבלבל בין המוצרים והסוגים השונים. הנתונים המופיעים על המדבקות מקיפים וחשובים, כוללים את המחיר לקילו, כמה המוצר הנבחר שוקל ומה המחיר הסופי שלו, כל אלו לצד שם המוצר. בכך, זה מעניק ללקוח ערך מוסף שמאפשר שימוש נוח ויעיל.

אני רוצה לרכוש, מה זה כולל?

במאזני הארץ תמצאו מגוון של משקלים כגון עם מסך קדמי גדול ונוח לקריאה, מסך אחורי עם צג קטן המיועד להקרנת פרסומות המוצגות לרוכש המוצר. המוצרים כוללים את תכנת השקילה שבה תוכלו להגדיר את המוצרים השונים הנמצאים על מדפי החנות ומיועדים לשקילה, חבילה מהודרת של מדפסת מדבקות מקצועית ואיכותית לבית העסק וחבילת דפי מדבקות לשימושכם. אם תרצו, תוכלו גם לבחור לרכוש את מדפסת המדבקות בנפרד, תוכלו לבחור בין מספר מדפסות מדבקות שאנו מציעים באתר שלנו ובחנות, המדפסות כוללות רדידי דיו ותכנה לעיצוב המדבקות. תוכלו גם לרכוש את התכנה בלבד, או את שאר המוצרים הנלווים הנדרשים להדפסת מדבקות שקילה.

שילוב משטחי שקילה

אם מדובר בשקילות בנפחים כבדים יותר, תוכלו גם לבחור במשטחי שקילה עם ראש שקילה דיגיטלי ומדפסת מדבקות. אלו עובדים דומה למשקלי המדבקות, רק מאפשרים שימוש במשטח שקילה ולא במשקל דיגיטלי רגיל. משטחי השקילה מדויקים מאוד ומאפשרים שקילה של סחורה, גם כאשר מדובר בסביבת עבודה מלוכלכת או רטובה.

איך בוחרים את המוצר המתאים ביותר לעסק?

אם אינכם בטוחים בוודאות מהו המוצר אותו אתם מחפשים או צריכים, אנשי השירות של מאזני הארץ כאן על מנת לכוון אתכם בדיוק ובנאמנות אל המוצר המתאים ביותר לעסק שלכם. כל שעליכם לעשות הוא פשוט: להרים טלפון או להשאיר פניה באתר ואחד הנציגים שלנו כבר יידע לשאול את השאלות המכוונות הנכונות והמתאימות על מנת להתאים לכם את מוצר השקילה או ההדפסה הטוב ביותר מבין התכנות והמוצרים השונים שאנו מספקים. ברשימת המוצרים תוכלו למצוא את כל החבילה: משקל מדבקות או משטח שקילה עם הדפסת מדבקות, הם כבר יגיעו עם מדפסת, תכנות ודפי מדבקות. או לרכוש בנפרד את המוצרים הללו. השירות של מאזני הארץ כולל שירות טכנאים ותיקונים מקצועי וזמין, עומד ביעדי מענה מהיר ואיכותי. מערך הטכנאים שלנו כאן לשירותכם לכל תקלה, או בעיה שתצוץ לאורך השימוש במוצרים שלנו.

להתאמת המשקל המתאים עבורכם

צוות עובדי החברה יתאים את סוג המשקל לצרכים השונים שלכם

    3DB8B2CA-21F1-4E31-83E2-35AFF9EA5376 Created with sketchtool. דברו איתנו CDE93192-0C6A-409D-880D-9BE72A560619 Created with sketchtool. וואטסאפ

    דברו איתנו

    השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה!