X

עגלה

עגלת הקניות שלך ריקה

עבור לחנות
משלוח חינם בקנייה מעל 1,000₪
לתשלום
תמונת נושא

השימושים הנפוצים עם משטח שקילה

משקל דלפק
אחד המכשירים החשובים ביותר בכל פס ייצור הוא המכשיר שתפקידו לשקול את הסחורה. למעשה, השקילה היא חלק בלתי נפרד מכל פס ייצור מודרני, והיא נדרשת בכדי לוודא את כמות הסחורה שנכנסת לכל אריזה, לפני שהיא עוברת לשלב הבא בשרשרת הייצור. למעשה, שקילה היא פעולה חשובה אשר מתבצעת הרבה מאוד פעמים גם מחוץ למפעלים, כמו למשל ברשתות השיווק השונות שם שוקלים פירות וירקות בכדי לקבוע את המחיר שעל הלקוח לשלם, שקילה של בשר, גבינות, פיצוחים ועוד לא מעט דברים שנמכרים על פי משקל. למעשה, על כל אריזה שאנחנו רואים בסופר ישנה חובה לכתוב את משקלה של האריזה, ועבור זאת כל מפעל וחברה נדרשים להחזיק מכשיר שקילה עם משטח שקילה.  

סוגים שונים של משטחי שקילה

בכל מקום שבו משתמשים עם משטח שקילה יש צורך בשימוש עם מכשיר שונה. למעשה, ישנם מכשירים אשר מיועדים עבור שקילת חפצים גדולים וכבדים במיוחד, כמו משטחי סחורה אשר עובדים מהמפעל הלאה, וישנם מכשירי שקילה בהם משטח השקילה קטן יותר והם מיועדים עבור שקילה של דברים קטנים וקלים יותר כמו כסף זהב או יהלומים. בדרך כלל, כאשר מדובר על שקילה של מוצרים קטנים ישנה חשיבות גדולה יותר לרמת הדיוק של המשקל, ולכן כאשר רוכשים משקל לצורך שקילה של דברים מן הסוג הזה כדאי מאוד לבדוק מהי רמת הדיוק אליו מסוגל המשקל להגיע. לעומת זאת, כאשר מדובר על שקילה של דברים גדולים יותר כמו משטחי סחורה רמת הדיוק פחות חשובה, וחשוב יותר לשים לב מהו המשקל המקסימלי שניתן לשקול ומהו הגודל שניתן להכניס על גבי משטח השקילה.  

המשקל – צורתו בעבר לעומת ימים אלו

פעולת השקילה היא פעולה עתיקה אשר התבצעה כבר בימי קדם. למעשה, צורת השקילה העתיקה המוכרת ביותר היא שקילה באמצעות מאזניים – כלי אשר בצידו האחד היו מניחים אבן בעלת משקל ידוע, ובצד השני מניחים את הדבר שאותו רצו לשקול עד שהמאזניים היו שוות, וכך ידעו כי משקלו של הדבר שאותו הניחו בצד השני שווה למשקל האבן. מדובר כמובן על צורת שקילה מוגבלת מאוד, ובמהלך השנים עם התקדמותה של הטכנולוגיה הומצאו שיטות שקילה שונות – עד להגעתו של המשקל בתצורה המוכרת לנו כיום – משקל דיגיטלי הפועל בצורה דיגטלית. למעשה, כיום ניתן לבצע שקילה בצורה פשוטה ונוחה הרבה יותר מאשר פעם, כאשר התוצאות מדויקות הרבה יותר ברמה שאליה לא היה ניתן להגיע באמצעיים שהיו קיימים בעבר.  

החומר שממנו עשוי משטח השקילה

ישנם משטחי שקילה מחומרים שונים כאשר לסוג הדברים שאותם הולכים לשקול ישנה חשיבות רבה בדבר ההחלטה על סוג המשקל. ישנם משקלים אשר עשויים מחומרים שמתאימים בצורה טובה יותר עבור שקילה של חומרים לחים או רטובים, וכן משקלים אשר עשויים מחומרים שיכולים להחזיק בצורה טובה בחשיפה ממושכת לשמש. ועל כן, כאשר אתם באים לבחור משקל שיתאים עבור הצרכים שלכם, כדאי מאוד לוודא האם ישנם תנאים מיוחדים שבהם המשקל צריך לעמוד ועל פי זה לבחור את המשקל שיתאים עבור השימוש שאליו אתם נדרשים למשקל.  

ההחלטה על מיקומו של משטח השקילה

אין ספק כי להחלטה היכן למקם את המשקל ישנה חשיבות רבה. אתם רוצים שפעולת השקילה תתבצע בצורה נוחה וקלה ללא צורך בסחיבת משטחים כבדים ממקום למקום ללא צורך. ועל כן, כדאי מאוד בשלב הראשון לוודא היכן אתם הולכים למקם את משטח השקילה, ורק לאחר מכן להחליט איזה גודל של משטח שקילה יתאים בצורה הטובה ביותר עבור צרכי השקילה שלכם.  

היכן ניתן לרכוש משטח שקילה מקצועי?

בעוד שמשקל ביתי קטן שנועד עבור צרכים ביתיים הוא מכשיר חשמלי פשוט יחסית שאותו ניתן לרכוש בכל מקום, כאשר מדובר על משטח שקילה גדול ומקצועי כדאי מאוד לבצע את הרכישה במקום מקצועי המתעסק עם משטחי שקילה ומשקלים שונים, אשר יוכל גם לסייע לכם ולכוון אתכם אל המשקל שיתאים בצורה הטובה ביותר עבור הצרכים שאיתם אתם הולכים להשתמש עם המשקל. חברת מאזני הארץ נחשבת ובצדק לאחת החברות המובילות והמצליחות בישראל בתחום המשקלים ופתרונות השקילה, והיא מציעה משקלים מסוגים ובגדלים שונים עבור כל צורך שאליו נדרש משקל בתעשיות השונות.

להתאמת המשקל המתאים עבורכם

צוות עובדי החברה יתאים את סוג המשקל לצרכים השונים שלכם

    3DB8B2CA-21F1-4E31-83E2-35AFF9EA5376 Created with sketchtool. דברו איתנו CDE93192-0C6A-409D-880D-9BE72A560619 Created with sketchtool. וואטסאפ

    דברו איתנו

    השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה!