X

עגלה

עגלת הקניות שלך ריקה

עבור לחנות
משלוח חינם בקנייה מעל 1,000₪
לתשלום
תמונת נושא

תוכנה למשקלים תעשה לכם חיים קלים יותר

תוכנת שקילה
בעולם התעשייתי של היום זה כמעט בלתי אפשרי שלא להתקדם יחד עם הטכנולוגיה והחדשנות על כל המשתמע מכך. כמעט כל בית עסק ומפעל חייבים להצטייד במשקלים איכותיים ותעשייתיים ובתוכנה למשקלים. תוכנות אלו מיועדות בהגדרה, ניהול וביצוע של פעולות במשקלים האלקטרוניים. תוכנות אלו מאפשרות שקילה נוחה יותר, הפקת תעודות שקילה, הפקה של דוחות מדויקים ורישום משקלים. כמו גם ניהול נתונים של מערכות וביצוע של בקרות. מהיכן רוכשים את התוכנות, האם הן חייבות להיות נלוות אל משקלים ספציפיים, מי מבצע את ההתקנה ומדוע כדאי לעשות את הרכישה וההתקנה אצל החברות המתמחות בכך ולא באופן עצמאי.

תוכנה למשקלים – לכל תוכנה האופי והיתרונות שלה

ישנם מספר סוגים עבור תוכנה למשקלים וכל סוג הוא עבור צרכים ספציפיים ומטרה מסוימת. הדבר המשותף לתוכנות הוא הדיוק בשקילה, שיפור היעילות ובכלל שיפור הליכים תעשייתיים. תוכנות השקילה מציגות על גבי צגי מחשב משקלים באמצעות אופציות מתקדמות ואף מאפשרות ייצוא לאקסל, התחברות אל תוכנות שונות אחרות ואף התאמה לצרכי הלקוחות באופן שמאפשר ייעול תהליכים תעשייתיים. בנוסף יש אפליקציה ייעודית לשקילה מרחוק התוכנות מאפשרות העברת נתונים של משקל, יחד עם נתונים אחרים בצורה ישירה אל תוכנות חיצוניות. התוכנות הן נוחות לתפעול ובעלות ממשקים ידידותיים להם אופציות רבות שמייעלות זמן וחוסכות עלויות וביניהן:
  • הפקת דוחות מהירה ומדויקת
  • גיבוי מלא
  • הזנה של נתונים באופן קל
  • הזנת דיווחים מהירה
  • תפעול קל ונגיש
  • חיסכון במשאבים
לכל אלו משמעות רבה שכן תכונות אלו מונעות טעויות אנוש, מצמצמות תקלות ומביאות להתנהלות טובה יותר על כל המשתמע מכך. כאשר אתם רוכשים תוכנה למשקלים באמצעות חברה מקצועית המוסמכת לתוכנות אלו המעניקה לכם גיבוי וליווי אישיים באחריות אתם ללא ספק יכולים למקסם את התוצאות מהמוצר.

איך תוכנות למשקלים משפרות את העולם התעשייתי?

תוכנות כמו מאזני גשר או כל תוכנה למשקלים אחרת הן תוכנות נוחות וקלות לתפעול להן אופציות להתחברות מרחוק, התחברות אל ציוד מצלמות, מחשבים, גיבויים שונים בענן, גיבויים מקומיים וגם אופציות של חיבור מרחוק אל ראשי השקילה. התוכנות הללו הן חלק בלתי נפרד מתפעול יעיל של המשקלים כי הן מאפשרות בקרה ופיקוח והופכות להיות כלי עוצמתי וחזק בעולם התעשייתי החדשני והמודרני. תוכנות השקילה השונות מאפשרות להגיע אל תוצאות אמינות ומדויקות המעניקות דיווח איכותי ואמין על משקל מדויק וריאלי. כך המפעל או בית העסק מקבלים את היכולת לתת ללקוחות את הביטחון ואת הראש השקט שהמוצרים נשקלים באופן מדויק ללא שום טעות והתהליך העסקי הוא חלק, נגיש וידידותי. כל תוכנה פותחה על ידי צוות מקצועי ומיומן אשר חשב על כל הפתרונות הרלוונטיים ובהתאמה לכל סוגי התעשייה על מנת שכל חנות ומפעל יוכלו לקבל התאמה מלאה בין אם מדובר על חיבור מרחוק אל משטחי השקילה באמצעות תוכנה למשקלים ובין אם מדובר על תפעול מקומי. כל היכולות הטכנולוגיות הללו מאפשרות תעשייה קלה, נגישה וטובה יותר המשפרת את חיי היומיום לכל אדם ואדם. אופן השימוש במאזני גשר והשיטה הטובה ביותר לשקילה וכיצד הוא מתבצע ראה הסבר מדוייק לשקילת משאיות

אין סיבה להתפשר על איכות ומקצועיות

רכישה של ציוד שקילה אמין ומדויק מבצעים אך ורק אצל חברות המתמחות בכך ומספקות את השירות המלא הנלווה. חשוב שהחברה תהיה מקצועית, ובעלת צוות מקצועי ומיומן המספקת מעבר למוצרי השקילה גם מוצרים שהינם משלימים. תוכנה למשקלים נלווית המתאימה לסוג המשקלים וסוג בית העסק, תמיכה, אחריות, יכולות התקנה, תיקון וליווי כולל התאמה אישית. חלק בלתי נפרד מהתהליך הוא גם לקבל את האחריות הרלוונטית, צוות טכני שיכול לסייע לכם מתחילת ההתלבטות לגבי מה לרכוש הוא הצעד הראשון. כאשר אתם רוכשים מוצר איכותי אל בית העסק אתם רוכשים מוצר שהולך לשפר את איכות החיים של הלקוחות שלכם, ולהפוך את תהליך העבודה שלכם לאיכותי חלק ונגיש. מה שיכול להיראות לכם כהשקעה ראשונית מהותית הופך להשקעה מתגמלת ותוצרים איכותיים. חברת מאזני הארץ היא מהחברות הוותיקות והמובילות בתחום השקילה בישראל. לחברה יכולות שיווק ופיתוח של מגוון מערכות שקילה, בקרה ופיקוח ומשקלים איכותיים ומקצועיים. החברה בעלת צוות מקצועי ומיומן ופתרונות שמותאמים באופן מדויק לצרכי הלקוחות ואף מספקת מגוון של פתרונות ברמת החומרה, התוכנה, הבקרה וגם ציוד קצה וייעוץ מקצועי במידת הצורך. צרו קשר כבר כעת לשירות אדיב וסבלני לצד מקצועיות ברמה גבוהה.    

להתאמת המשקל המתאים עבורכם

צוות עובדי החברה יתאים את סוג המשקל לצרכים השונים שלכם

    3DB8B2CA-21F1-4E31-83E2-35AFF9EA5376 Created with sketchtool. דברו איתנו CDE93192-0C6A-409D-880D-9BE72A560619 Created with sketchtool. וואטסאפ

    דברו איתנו

    השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה!