X

עגלה

עגלת הקניות שלך ריקה

עבור לחנות
משלוח חינם בקנייה מעל 1,000₪
לתשלום
תמונת נושא

משקל דלפק – עבור מה הוא משמש?

משקל דלפק מקצועי

משקל דלפק – עבור מה הוא משמש?

משקל דלפק הוא אולי המשקל המוכר ביותר לציבור הרחב. למעשה, בעוד שמרבית פעולות השקילה מתבצעות דווקא במקומות כמו מפעלים ועסקים, משקל דלפק הוא המשקל הפופולרי והמוכר ביותר לציבור הפרטי. אנחנו נפגשים בו בעיקר כאשר אנחנו הולכים לסופר או לאחת מרשתות השיווק, ורוכשים דברים שנמכרים על פי משקל ולא באריזה קבועה. הדוגמא המוכרת ביותר היא כמובן פירות וירקות שעבורם נדרשת שקילה בכל רכישה, אך ישנם עוד דברים נוספים שנמכרים במשקל כמו: בשר טרי, עופות, דגים, גבינות, פיצוחים ועוד. את השקילה הזאת מבצעים באמצעות מה שמכונה "משקל דלפק". בניגוד למשקלים אחרים מדובר על משקל קטן אשר מסוגל לשקול בעיקר דברים בעלי נפח קטן יחסית, אך עם רמת דיוק גבוהה.

משקל דלפק – האם הוא יכול גם לספור?

משקל דלפק יכול גם לבצע פעולה של ספירה. כאשר אתם מניחים עליו פריט מסוים אותו הוא דוגם, ניתן להניח כמות גדולה של מוצרים מאותו סוג (ואותו המשקל כמובן) והמשקל יבצע את החלוקה בכדי להגיע אל הכמות שהונחה עליו. למעשה, משקל דלפק הוא מכשיר אשר משמש לא רק בחנויות אל גם במקומות בהם נדרשת בקרת איכות לפני שמעבירים מוצר הלאה, ובעסקים רבים אשר עבורם משקל דלפק יכול להקל ולזרז את העבודה ולאפשר להם לבצע אותה בצורה יעילה יותר. בעסקים רבים תוכלו לראות את העובדים סופרים את המטבעות בסוף היום באמצעות משקל דלפק, פעולה אשר מתבצעת בכל סוף יום ולוקחת לא מעט זמן ללא מכשיר מתאים.

היכן רוכשים משקל דלפק?

כפי שאתם בוודאי מבינים לא רוכשים משקל בחנות מכשירי חשמל, אלא בחברה המתמחה בפתרונות שקילה ומציעה מגוון משקלים בהתאמה אישית ללקוח. בסופו של דבר, משקל הוא משהו שכל חברה או מפעל צריך גרסה שונה שלו בכדי שיתאים בצורה הטובה ביותר עבור הצרכים שלה. ועל כן, כאשר באים לרכוש משקל דלפק או כל משקל אחר יש לפנות אל חברה המציעה פתרונות שקילה ובקרה מסוגים שונים, בכדי שתוכל להתאים עבורכם את המכשיר שיתאים לצרכים הייחודיים שלכם בצורה היעילה והטובה ביותר. חשוב מאוד לערוך בדיקה מקיפה ולוודא שהמכשיר שאותו אתם רוכשים יתאים עבור הצרכים המלאים שלכם, ויוכל לשמש אתכם לאורך זמן.

סוגים שונים של משקל דלפק

ישנם לא מעט סוגים של משקל דלפק אשר ביניהם הבדלים רבים. לדוגמא: ישנם משקלים משטח השקילה שלהם גדול ומאפשר לשקול כמות גדולה של פריטים, וישנם משקלים בעלי משטח שקילה קטן יותר. תוכלו למצוא משקלים עם רמת דיוק גבוהה מאוד, וישנם משקלים עם רמת דיוק סטנדרטית בלבד. ישנם משקלים עם צג דיגיטלי בשני הצדדים כך שגם הלקוח יכול לראות את המשקל, וישנם משקלים עם צג אחד בלבד. ישנם גם משקלים אשר דורשים חיבור תמידי לחשמל, וישנם כאלה שיכולים לעבוד באמצעות סוללות. תוכלו למצוא גם משקלים אשר מוגנים מפני לחות ולכלוך ומתאימים עבור שקילה של דברים לחים או מלכלכים במיוחד, מה שנפוץ מאוד בחנויות מזון בהם נדרשים לשקול גבינות, דגים וכד' שבדרך כלל נשמרים בקירור עד לרגע שהם נמכרים.

היכן כדאי לרכוש משקל דלפק?

אם אתם מחפשים מקום שבו המשקל שתרכשו יהיה האיכותי והמתאים ביותר לצרכים שלכם, אין ספק שחברת מאזני הארץ היא המקום המושלם עבורכם. בחברת מאזני הארץ ניתן דגש בראש ובראשונה על התאמת המוצר ללקוח, וכל לקוח מקבל את תשומת הלב הראויה בכדי לוודא שהוא מקבל את המוצר המושלם עבור הצרכים שלו. בנוסף, חברת מאזני הארץ מחזיקה צוות טכנאים מיומן ומנוסה אשר יוכל לתת עבורכם מענה בכל מקרה שבו תתרחש תקלה או בעיה כלשהי עם משקל שרכשתם בחברה. מאז הוקמה חברת מאזני הארץ מקפידה החברה להיות בחזית הטכנולוגיה ולהתעדכן אודות החידושים והטכנולוגיות החדשות ביותר בתחום, בכדי לוודא שהיא מעניקה ללקוחות שלה את הפתרונות המתקדמים ביותר בעולם פתרונות השקילה. כאשר מדובר על רכישת משקל דלפק, תוכלו להנות ממגוון רחב של משקלים שאותם החברה מספקת, כאשר אנשי החברה ישמחו לסייע לכם להגיע אל ההחלטה הנכונה בדבר המשקל שיתאים עבור צרכי החברה שלכם, ובמידת הצורך לבצע התאמה אישית של המשקל בכדי שיענה על הדרישות שלכם בצורה הטובה ביותר.

להתאמת המשקל המתאים עבורכם

צוות עובדי החברה יתאים את סוג המשקל לצרכים השונים שלכם

    3DB8B2CA-21F1-4E31-83E2-35AFF9EA5376 Created with sketchtool. דברו איתנו CDE93192-0C6A-409D-880D-9BE72A560619 Created with sketchtool. וואטסאפ

    דברו איתנו

    השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה!