X

עגלה

עגלת הקניות שלך ריקה

עבור לחנות
משלוח חינם בקנייה מעל 1,000₪
לתשלום
תמונת נושא

משקלים אלקטרוניים בכמה מילים

כל מה שרציתם לדעת על משקל אלקטרוני, למי זה מתאים? (או יותר קל לשאול, למי זה לא?), איך בוחרים אותו, מה יתרונות המוצר ולמה הוא משמש? ומה הכי חשוב לדעת כשקונים מוצר כזה לעסק? דמיינו לעצמכם שאתם רוכשים נקניק ומשלמים על 200 גרם וכאשר אתם מגיעים הביתה אתם מגלים שבסכום ששילמתם קיבלתם רק 150 גרם מוצר. ובכן, בזכות המשקלים הללו, השקילה תהיה תמיד מדויקת, היא תשמור על רמת שירות לשביעות רצונו של כל לקוח ועל איכות מוצר מקסימלית.

מה זה ולמי זה מתאים?

מדובר במוצר מנצח שמככב בשוק המשקלים כבר שנים, הוא הגיע כתחליף למאזניים, שיפר את חווית השירות וייעל את עבודתו של כל בית עסק. הוא בנוי במגוון צורות בהתאם לצרכים השונים. בשוק מגוון משקלים אלקטרוניים למכירה, הם עונים על צרכים בסיסיים של שקילת מזון, תמיסות, תרופות, חומרי גלם, ברגים ושבבים. ישנם משקלים קטנים וזעירים וגם משקלים גדולים ומאסיביים. כל מוצר מותאם לצורך אחר ולתחום אחר: לשקילות של בעלי חיים, סחורות, כלי רכב, או חומרי גלם שונים. אז לשאלת "למי זה מתאים", נענה שלכולם. ולכן אמרנו שקל יותר לשאול למי זה לא. תוכלו למצוא אותו על דלפקים, מדפים, במעבדות ובעצם בעל ענף בתעשייה. החל מבשר, דרך מזון ועד פארם והייטק.

מה שונה בין משקל אלקטרוני אחד לאחר?

התשובה לשאלה היא פשוטה: תלוי בצורך. מכיוון שמדובר במוצר שמשמש סקאלה רחבה של ענפים שונים בתעשייה, עסקים, באסטות וחנויות, ישנם גם סוגים שונים בהתאם לכל אחד מהתחומים. כדי לבחור את המתאים ביותר עבורכם, שאלו את עצמכם מספר שאלות, הראשונה היא האם יש צורך בשקילה של מוצרים כבדים וגדולים, או קטנים ומזעריים. אחר כך יבואו שאלות נוספות שיגדירו את המשקל המדויק לכם: האם יש צורך בניידות? האם סביבת העבודה רטובה או מלוכלכת ודורשת מוצר עמיד בתנאים מסוימים? השאלות יגעו גם בתאורת הצג, בתכנות השונות, באפשרויות ובפונקציות נלוות לדוגמת הדפסת ברקודים ועוד. אחד היתרונות המהותיים של המוצר, זו יכולת הדיוק הפנומנלית שחשובה בכל תחום ובכל ענף, שמשפרת את חווית השירות של הלקוח וחוסכת זמן רב על ניסיונות שקילה שונים ועל טעויות שעלולות לקרות בדרך ובעזרת המשקל נמנעות מראש. לדוגמה, רמת דיוק בשקילה מאפשרת לכל מאפיה להוציא לפס מאות עוגות, עוגיות ומאפים זהים.

תשובות המומחים

אם אינכם בטוחים מה המוצר הטוב ביותר עבורכם, פנו אלינו, המומחים שלנו ידעו לכוון אתכם ולשאול אתכם את השאלות הללו, על מנת להתאים לכם משקל אלקטרוני שיענה בדיוק לדרישות העסק שלכם. ואל דאגה, אנחנו תמיד כאן. גם לאחר שלב ההתאמה והרכישה. אם תצוץ בעיה, או שאלה, צוות השירות שלנו כאן עבורכם. אם תצוץ תקלה או בעיה, גייסנו גם צוות טכנאים מקצועי ואיכותי שמספק תיקון משקלים אלקטרוניים לכלל לקוחותינו, על מנת שתוכלו תמיד להשתמש במוצר בבטחה ובידיעה שאתם בידיים טובות.

להתאמת המשקל המתאים עבורכם

צוות עובדי החברה יתאים את סוג המשקל לצרכים השונים שלכם

    3DB8B2CA-21F1-4E31-83E2-35AFF9EA5376 Created with sketchtool. דברו איתנו CDE93192-0C6A-409D-880D-9BE72A560619 Created with sketchtool. וואטסאפ

    דברו איתנו

    השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה!