X

עגלה

עגלת הקניות שלך ריקה

עבור לחנות
משלוח חינם בקנייה מעל 1,000₪
לתשלום
תמונת נושא

מהו משקל גשר?

תיאור מאזני גשר
הרבה מאוד פעמים אנחנו מבצעים את פעולת השקילה ואפילו לא שמים לב עד כמה מכשירי השקילה עוזרים לנו ומקלים על החיים שלנו. למעשה, פעולת השקילה היא לא משהו חדש אלא משהו שהיה מתבצע באמצעיים עתיקים כבר לפני אלפי שנים. אולם, היכולות הטכנולוגית הביאו לפריצת דרך משמעותית בתחום השקילה, וכיום השקילה מתבצעת בצורה קלה, פשוטה ומדויקת הרבה יותר. למעשה, גם כושר השקילה השתנה לחלוטין. בעוד בעבר השקילה הייתה מוגבלת ודברים כבדים במיוחד לא באמת היה אפשר לשקול, כיום ישנם משקלים אשר מסוגלים לשקול אפילו דברים כבדים במיוחד.

כיצד שוקלים פריטים כבדים וגדולים במיוחד?

ישנם לא מעט מקרים בהם יש צורך לשקול דברים גדולים וכבדים במיוחד שאותם לא ניתן לשקול באמצעות משקל סטנדרטי. ועל כן, ישנם משקלים מיוחדים אשר עשויים בצורה כזאת שיוכלו להתאים עבור שקילה של דברים כאלה. משקל גשר הוא משקל העשוי כעין גשר, כלומר מקום שעליו ניתן לעלות והוא מיועד עבור שקילה של דברים כבדים במיוחד כמו כלי רכב ומשאיות. למעשה, משקל גשר הוא הדרך היחידה שבה ניתן לשקול דברים גדולים וכבדים כמו מכונית או משאית, והוא עשוי מחומרים מתאימים אשר מאפשרים שקילה של כלי הרכב בצורה מדויקת. משקל גשר מסייע לחברות ומפעלים לבצע בקרה על הסחורה היוצאת והנכנסת מהמפעל מבלי שצריך לפרוק אותה ולהניח אותה בצורה נפרדת על המשקל.  

כיצד בונים משקל גשר?

משקל גשר יכול להיות בנוי בתוך הקרקע או בצורה בולטת כך שהרכב צריך לעלות עליו. בדרך כלל משקל גשר יהיה בנוי מרמפות אשר משלבות בין פלדה לבטון, כאשר גודלן יהיה בערך 9 מטרים אורך על 3 מ' רוחב. אולם, ישנם מקומות בהם יש צורך במשקל גשר בגודל גדול או קטן יותר, וניתן להזמין משקל בהתאמה אישית אצל החברות המתמחות בכך. כאשר מדובר על משקל שיש כוונה לנייד אותו ולהזיז אותו ממקום למקום מדי פעם, כדאי מאוד לבחור דווקא במשקל גשר אשר עשוי פלטות פלדה שאותן יותר קל לנייד ולהזיז בשל משקלן הנמוך יחסית.  

אילו תכונות ניתן להוסיף אל משקל גשר?

כאשר אתם רוצים לרכוש משקל גשר, כדאי שתשימו לב להבדלים בין המשקלים השונים וליתרונות של כל מכשיר. למעשה, ישנן חברות אשר מציעות יחד עם המשקל תוכנות בקרה מתקדמות, הגנה למתמר כנגד ברקים, ראש שקילה בעל חיבור לרשת, עמדה לשקילה עצמית של נהגים, חיבור למערכות ניהול מתקדמות ועוד. כאשר אתם רוכשים מאזני גשר אצל חברה מקצועית ואמינה, אתם יכולים להיות רגועים שתקבלו משקל גשר איכותי ומדויק אשר יבצע עבורכם את השקילה בצורה הטובה ביותר ויוכל לתת לכם שקט תעשייתי לאורך זמן.  

כיצד בוחרים משקל גשר מתאים?

כאמור, ישנן אפשרויות רבות ותכונות שונות ומשונות אשר משתנות ממשקל אחד למשנהו, ועל כן במרבית הפעמים יש צורך לבצע התאמה אישית של המשקל, בכדי שיתאים בצורה הטובה ביותר עבור הצרכים של הלקוח. ולכן, אם אתם רוצים לרכוש את המשקל האיכותי והמתאים ביותר עבור הצרכים שלכם, חשוב מאוד לפנות אל חברה המאפשרת רכישה של משקל גשר בהתאמה אישית, בכדי לוודא שהמשקל יענה על הצרכים שלכם ויאפשר לכם עבודה נוחה ויעילה לאורך זמן.  

רכישת משקל גשר אצל חברת מאזני הארץ

רכישת משקל גשר איכותי אצל חברה מקצועית ואמינה כמו חברת מאזני הארץ, היא ללא ספק החלטה שלא תתחרטו עליה. כאשר אתם יודעים שהחברה אשר מספקת לכם את המכשיר היא חברה בעלת ניסיון רב בתחום אשר מאחוריה אלפי לקוחות מרוצים, אתם יכולים להיות רגועים שהמוצר שאותו תקבלו הינו המוצר האיכותי ביותר והמתאים בצורה הטובה ביותר עבור הצרכים שלכם והדברים שבגללם אתם זקוקים למשקל. כמו כן, חברת מאזני הארץ הנחשבת לחברה המובילה בישראל בתחום, מחזיקה צוות מקצועי ומיומן של טכנאים ואנשי מקצוע בתחום, אשר יוכלו לתת לכם מענה זמין בכל מקרה שבו תצטרכו לפתור בעיה או תקלה שמתרחשת במכשיר שרכשתם. אז בין אם אתם מחפשים פתרונות שקילה קטנים כמו משקל דלפק, מערכות בקרה מתקדמות או משקל עבור שקילת דברים כבדים כמו משקל גשר – אין ספק שמאזני הארץ היא החברה שבה תמצאו את הטוב ביותר עבורכם. בנוסף חברת מאזני הארץ מתמחה בתחום התוכנה למאזני הגשר בישראל החברה היחידה בישראל עם תוכנת למאזני גשר כולל ממשק אפליקציה לשקילה מכל מקום בעולם פנו אלינו עוד היום לקבלת הצעה משתלמת

להתאמת המשקל המתאים עבורכם

צוות עובדי החברה יתאים את סוג המשקל לצרכים השונים שלכם

    3DB8B2CA-21F1-4E31-83E2-35AFF9EA5376 Created with sketchtool. דברו איתנו CDE93192-0C6A-409D-880D-9BE72A560619 Created with sketchtool. וואטסאפ

    דברו איתנו

    השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה!