X

עגלה

עגלת הקניות שלך ריקה

עבור לחנות
משלוח חינם בקנייה מעל 1,000₪
לתשלום
תמונת נושא

כל מה שצריך לדעת על משקל דיגיטלי

אין אדם שלא מכיר את הנושא של שקילה ושימוש במשקל, זה יכול להיות שקילה של תינוק שרק נולד בבית החולים, שקילה של פירות ירקות פיצוחים ועוד אותם קונים בסופר או במכולת השכונתית, שקילה של חתול או כלב אצל הווטרינר ואחד מהנושאים המוכרים ביותר זה שקילה ביתית של האדם. המשקלים של היום אינם המשקלים של פעם שהיו משקלים מכניים משום שהיום, בשל התפתחות הטכנולוגיה דברים רבים שהיו מכניים הפכו לדיגיטליים כמו הנושא של משקל בין אם מדובר על משקל מקצועי או ביתי חובבני.

מה זה בכלל משקל דיגיטלי

פעם המשקל היה מכני, משהו מאוד פשוט ובסיסי שהתאים לרוח התקופה ולמה שהיה באותה עת אך מזה שנים רבות, מאז שהטכנולוגיה התפתחה נעשה שינוי גם בתחום המשקלים והם הפכו למתקדמים. משקל דיגיטלי זהו מכשיר המסייע לבצע שקילה של חפצים ומוצרים שונים בצורה מדויקת, הוא זקוק למקור חשמלי כדי לפעול ורמת הדיוק והפונקציות הנוספות שלו הן תלויות בכל מכשיר ומכשיר. זהו מכשיר בו נעזרים בשלל מקומות ותעשיות החל ממשקל ביתי אשר מתאים לאנשים אשר חשוב להם לבצע מעקב אחר המשקל שלהם בתדירות גבוהה, דרך שקילה של מזונות הנמכרים לפי משקל ועד מפעלים המייצרים מוצרים שונים. השקילה במשקל דיגיטלי מתבצעת באופן אלקטרוני חכם ומתקדם בניגוד למשקלים שהיו בעבר והיו לרוב מדויקים באופן יחסי, הם שקלו אך לא ברמת דיוק לפי גרמים או עשירית גרמים מה שיכול להיות במצבים מסוימים בעייתי כמו למשל בקוסמטיקה, יצור תרופות, מחקר וכדומה בעוד שבמצבים אחרים הוא יהיה מספיק כמו משקל של פירות וירקות, שקילה של בעלי חיים, משקלים וכדומה.

מה הדבר שמייחד משקל דיגיטלי מקצועי ביחס למשקל דיגיטלי "רגיל"

משקל דיגיטלי "רגיל" יכול להיות משקל כמו זה שמשתמשים במטבח ביתי כאשר יש צורך לשקול מרכיבים לנושא של אפיה למשל, אש חשובה רמת הדיוק אך זה לא מאוד קריטי ולרוב אדם יקנה מכשיר פשוט ולא מכשיר יוקרתי מדי בעוד שמשקל שמשתמשים בו במאפיות או על ידי אנשי מקצוע שכן יש חשיבות למשקל כל חומר גלם ומשקל של מוצר סופי ולכן במקרה כזה מומלץ שיהיה משקל מקצועי למטב שיהיה מדויק ואמין. בנוסף יש משקלים אשר משתמשים לשקילה של תינוקות בחדר לידה ובטיפת חלב, משקל לאבני חן, זהב, בנייה ועוד, אלו תחומים בהם  יש חשיבות רבה לסוג המשקל ולרמת הדיוק שלו מה שעוד שמדובר על משקלים ספציפיים שלרוב לא ניתן למצוא אותם בבתים של אנשים והם משמשים אנשי מקצוע ותעשיות שונות. בתעשיית הפארמה למשל, כאשר מיצרים תרופה כלשהי ונעזרים במרכיבים שונים לצורך יצור של אותה תרופה יש חשיבות לכל גרם במינון שכן ריאקציה של חומרים כימים וביולוגים הינה קריטית וכל גרם ולו הקטן ביותר יוצר מוצר שונה לחלוטין בעוד שבשקילה של פירות וירקות למשל יש אמנם חשיבות למשקל שכן התשלום הוא לפי משקל אך לא יקרה שום אסון אם המשקל יסטה בכמה עשירית גרם לכאן או לכאן, בתעשיות ובתחומים בהן המשקל משחק תפקיד מכריע ומשמעותי יש חשיבות רבה לשימוש על ידי משקל מקצועי וחשוב לא להתפשר על כך.

איזה סוגים של משקל דיגיטלי מקצועי קיימים בשוק

שוק המשקלים הדיגיטליים השתנה והתפתח מאוד תודות להתפתחות הטכנולוגית והחידושים הרבים שקיימים היום. זהו שוק אשר ממשיך להתפתח כל הזמן וממשיך להביא חידושים, שדרוגים וקידמה ולהתאים את עצמו לדרישות השוק. ענפים ותעשיות רבים משתמשים במשקל דיגיטלי מקצועי לעיתים רק בחלק מהמחלקות שלהם ולעיתים בצורה נרחבת במספר מחלקות ולכן נעזרים במשקל דיגיטלי מקצועי שנותן להם מענה לכל צורך וצורך. למשל במעבדות מחקר ופיתוח משתמשים במשקל דיגיטלי בעל רמת דיוק ורגישות מאוד גבוהים, לעיתים יש אפשרות לבצע חישוב באחוזים או לספור את כמות הפריטים המונחת על משטח השקילה וגם שימוש במידות משקל שונות. קיים משקל דיגיטלי מקצועי המשמש גם אנשים המתעסקים בכל מה שקשור לבריאות, תזונה ומשקל כמו רופאים, אחיות דיאטניות ומאמני כושר אשר נעזרים פעמים רבות במשקל דיגיטלי מקצועי וחכם אשר יודע לחשב את משקלו של האדם אך גם את רמת ה- BMI שזה אחד המדדים החשובים אליהם יש צורך להתייחס, כמובן שיש גם משקלים דיגיטליים מדויקים המשמשים יהלומנים ותכשיטנים אשר לעיתים קרובות עוסקים בתוצרים בהם יש חשיבות למשקל כמו למשל משקל של זהב או של אבני חן מסוימות.

עוד דברים המייחדים וחשובים בכל מה שקשור למשקל דיגיטלי מקצועי

פרמטרים רבים חשובים בכל מה שקשור למשקל דיגיטלי, אך עוד יותר חשובים כאשר מדברים על הצד המקצועי זה נושא של רמת הדיוק שלה המשקל, היכולת להשתמש במידות משקל שונות ומגוונות, משקל דיגיטלי המותאם לעבודה בתנאים קשים כמו תנאי לחות ורטיבות, משקל היודע לעמוד בעומסים כבדים כאשר מדובר על שקילה של משטחי סחורה או שקילה של כלי תחבורה כמו משאית ועוד. כמובן שגם הנושא של משקל המתייצב בצורה מהירה זאת אומרת זמן שקילה קצר ומהיר מה שחוסך זמן יקר, בעל יכולת כיבוי אוטומטי כדי לחסוך בסוללה וכאשר מדובר על משקל העובד על סוללות חשוב שהוא יהיה בעל חיווי לכך שהסוללה חלשה כדי שהוא לא יפסיק לעבוד באמצע שקילה, יכולת של זיכרון מצטבר ויכולת איפוס קלה ומהירה הכל בהתאם לצרכים, ולא פחות חשוב משקל בגדלים שונים כך שניתן יהיה לשקול פריטים בגדלים ובמשקלים שונים שכן יש הבדל בין שקילה של חומר כימי המשמש ליצור תרופה לבין שקילה של משטח של סחורה כמו ציוד לבניין וכמובן שהגודל הוא קריטי כאשר מדובר על משקל שלא ממוקם באופן קבוע במקום אחד ויש צורך לקחת אותו ממקום למקום.

איך בוחרים משקל דיגיטלי מקצועי לעסק שלך

ההיצע של סוגי משקלים ודגמים יכול ליצור בלבול וקושי לבחור איזה מבין המוצרים המוצעים הוא הנכון ביותר לעסק שלך. אחד מהדברים שחשוב לעשות כדי לבחור משקל מקצועי זה קודם כל להגדיר את המטרות ולמה הוא משמש, האם הוא מיועד להיות במקום אחד או נייד, האם חשוב שהוא יהיה נטען עם סוללות או שהוא יהיה מחובר לחשמל באופן קבוע, מהי רמת הדיוק שחשוב שתהיה לו, האם הוא יעמוד בחוץ בשמש ישירה או במקום סגור יבש ואולי בכלל במקום שיש בו רטיבות ולחות שכן אילו נתונים אשר קריטיים כדי להחליט איזה סוג של משקל מאיזה חומר נכון לרכוש. כמו כן צריך לקחת בחשבון האם חשוב שהוא יבצע חישובים שונים כמו ספירה של פריטים או המרה של אחוזים או שמשקל פשוט הוא מספיק, וכמובן שאחד מהדברים שנלקחים בחשבון זה נושא המחיר שכן יש רצון לקבל מוצר טוב, איכותי ואמין אך במחיר הוגן וסביר. אחת מהדרכים לעשות בחירה נכונה טרם הרכישה היא להתייעץ עם מומחים בתחום אשר ידעו לשאול את השאלות הנכונות ולאסוף מידע  ובהתאם לנתונים השונים והמידע שנאסף ידעו להתאים את המשקל הדיגיטלי הכי נכון והכי מתאים לכל עסק ועסק.

להתאמת המשקל המתאים עבורכם

צוות עובדי החברה יתאים את סוג המשקל לצרכים השונים שלכם

    3DB8B2CA-21F1-4E31-83E2-35AFF9EA5376 Created with sketchtool. דברו איתנו CDE93192-0C6A-409D-880D-9BE72A560619 Created with sketchtool. וואטסאפ

    דברו איתנו

    השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה!