X

עגלה

עגלת הקניות שלך ריקה

עבור לחנות
משלוח חינם בקנייה מעל 1,000₪
לתשלום
תמונת נושא

כיצד מבצעים שקילת משאיות?

כאשר נדבר עם אנשים מן השורה אודות שקילה, הם ידמיינו את המשקל הביתי בבית שלהם או את המשקל בסופר שבו שוקלים את הפירות והירקות שהם רוצים לרכוש. למעשה, מרבית פעולות השקילה לא מתבצעות בשוק הפרטי אלא דווקא במגזר העסקי. חברות ומפעלים מכל גווני התעשייה נדרשים להשתמש מדי יום עם מכשירי שקילה בגדלים ומסוגים שונים, לפעולות רבות אשר בלי מכשיר שקילה לא ניתן לבצע אותם. למעשה, השקילה במפעלים וחברות מתבצעת לעיתים על פריטים במשקל גבוה במיוחד ובעלי נפח גדול, אשר עבורן נדרש דווקא משקל מתאים.  

מהו המשקל המתאים עבור דברים כבדים במיוחד?

משקל גשר הוא משקל אשר מיועד עבור שקילה של דברים כבדים במיוחד כמו כלי רכב ומשאיות. שקילה של משאיות היא פעולה נפוצה מאוד, אשר בחברות ומפעלים נדרשים לבצע אותה מדי יום עשרות פעמים בעת קבלה והוצאה של סחורה. לעיתים יש צורך לשקול משאית בכדי לוודא את משקלה לפני ביצוע פעולות מורכבות או נסיעה בכבישים שאינם מתאימים למשקל מסוים. למעשה, שקילת משאיות היא פעולה שאפשרית רק על ידי משקל כמו משקל גשר אשר עליו המשאית יכולה לעלות, וכך השקילה יכולה להתבצע בצורה יעילה ומהירה. מדובר למעשה על פלטות עשויות פלדה ובטון אשר עשויות בתוך האדמה או מעליה, כאשר המשאית עולה והמשקל מוצג על גבי המשקל. ניתן לרכוש משקל גשר במגוון רחב של גדלים, כאשר משקלים גדולים יותר מתאימים לשקילה של משאיות גדולות וכבדות יותר. הגודל הממוצע של משקל גשר הינו  כתשעה מטרים אורך על 3 מטרים רוחב.  

כיצד שוקלים משאיות בפועל?

כאשר רוצים לשקול את תכולת המשאיות, מכוונים את נהג המשאית לבצע שקילה על גבי גשרון השקילה כאשר הוא ללא הסחורה, ולאחר מכן לבצע שקילה עם הסחורה. כך, לאחר הפחתה של משקל המשאית אנחנו יכולים לדעת בצורה מדויקת מהו המשקל של הסחורה. ישנם משקלים אשר מאפשרים סנכרון בין מערכות המחשוב של החברה לבין המשקל, כך שניתן להעביר את תוצאות השקילה בצורה ממוחשבת היישר למחשבי החברה בצורה מהירה ויעילה.  

היכן ניתן לרכוש משקל גשר?

משקל גשר הוא בסופו של דבר משקל, ועל כן המקום המתאים ביותר לרכוש אותו הן חברות אשר מתמחות בהתאמה אישית של פתרונות שקילה מתקדמים. כאשר מגיעים אל חברה מקצועית בתחום השקילה, מתבצעת יחד עם הלקוח שיחת אפיון ובה הלקוח מסביר ומפרש את הצרכים שלו, ומסביר מהן הדרישות והיכולות שהוא מצפה שהמשקל שאותו הוא רוכש יוכל לבצע. רק כך ניתן לבצע התאמה של המשקל עבור הלקוח, ולדאוג שהוא יקבל את המכשיר שיספק את הצרכים שלו בצורה הטובה והיעילה ביותר.  

למה כדאי לרכוש משקל למשאיות במקום מקצועי?

כאשר מדובר על משקל למשאיות ולמעשה כל מכשיר שקילה דיגיטלי מתקדם, כדאי מאוד לבצע את הרכישה דווקא במקום מקצועי ובעל ניסיון שיוכל לבצע עבורכם התאמה של משקל מתאים שיענה היטב על הדרישות שלכם. למעשה, כאשר אתם רוכשים במקום מקצועי ואמין, תוכלו להיות רגועים שרכשתם מוצר שיוכל לשמש אתכם למשך תקופה ארוכה, עם מינימום של בעיות ותקלות שיכולות להיות כאב ראש רציני עבור חברה שחלק מן הפעילות היום יומית שלה תלויה במשקל. ועל כן, חשוב לוודא שאתם בוחרים חברה כזאת שגם במקרה שבו מתרחשת תקלה במשקל יש לכם כתובת אליה תוכלו לפנות, והיא תשלח עבורכם טכנאים ואנשי מקצוע מוסמכים שיוכלו לבצע את התיקון בצורה היעילה ומהירה ביותר.  

חברת מאזני הארץ – המקום שלך לרכישת משקל

אם אתם מחפשים מקום מקצועי שעונה על כל הדרישות הנזכרות בפסקה הקודמת, כדאי שתכירו את חברת מאזני הארץ, החברה המובילה בישראל בתחום פתרונות השקילה ומערכות הבקרה. מאז הוקמה החברה ועד היום מובילה החברה את עולם המשקלים בארץ ומתעדכנת כל העת אודות החידושים בתחום בכדי להעניק ללקוחותיה את הפתרונות המתקדמים והחדישים ביותר הקיימים בעולם. בין אם רוצים לרכוש משקל דלפק, משקל גשר או כל משקל אחר, אם אתם רוצים שקט נפשי בידיעה שרכשתם במקום הטוב ביותר ואת המוצר הטוב והמתאים ביותר עבור הצרכים שלכם – אין ספק שהטוב ביותר הוא לפנות אל המקצוענים של חברת מאזני הארץ ולבצע שם את הרכישה.

להתאמת המשקל המתאים עבורכם

צוות עובדי החברה יתאים את סוג המשקל לצרכים השונים שלכם

    3DB8B2CA-21F1-4E31-83E2-35AFF9EA5376 Created with sketchtool. דברו איתנו CDE93192-0C6A-409D-880D-9BE72A560619 Created with sketchtool. וואטסאפ

    דברו איתנו

    השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה!