X

עגלה

עגלת הקניות שלך ריקה

עבור לחנות
משלוח חינם בקנייה מעל 1,000₪
לתשלום
תמונת נושא

המוח של המשקל – תוכנה למשקלים

אילוסטרציה לתוכנות ניהול ושקילה
כמו שעומד מוח חכם מאחורי כל מחשב ומאחורי כל מוצר אלקטרוני ודיגיטלי, גם מאחורי המשקל יש מוח. המוח של המשקל היא התוכנה אשר נועדה להגדיר, להציג, להדפיס, לנהל ולבצע פעולות שונות במשקלים השונים. התוכנה היא זו אשר מאפשרת שקילה ממוחשבת, הפקת תעודות שקילה, דיווח למנהל יצור וכמו כן, גם את רישום המשקלים, המוצרים הנשמרים במשקל, נתוני מערכות, רישום שקילות וביצוע בקרות והפקת דוחות שונים.

לכל תוכנה אופי משלה ויתרונות משלה.

ישנן מגוון תוכנות למשקלים השונים, כל אחת נועדה להגשים מטרה אחרת ולשרת צורך מסוים על מנת לדייק את השקילה ולמקסם את אפקטיביות המשקל בו משתמשים. בין התוכנות השונות: תוכנת שקילה, אשר נועדה להציג את המשקל על צג המחשב עם אפשרויות חכמות שונות, ביניהן ייצוא לקובץ אקסל, חיבור לתוכנות חיצוניות ואפשרות להתאים את ההגדרות בדיוק מוחלט לצרכי הלקוח. תוכנה נוספת היא תוכנה לניהול מאזני גשר, אשר מהווה כלי קל ונוח למשתמש עם אין ספור אפשרויות להעברת נתונים, התממשקות למערכת מצלמות, התממשקות והפעלת ציוד קצה, גיבוי במייל, גיבוי מקומי, גיבוי בשרת, אפשרות לחיבור שני ראשי שקילה ואפשרויות נוספות בהתאם לדרישת הלקוח. ישנן תוכנות נוספות בתחום זה, תוכנה לניהול בקרת ייצור, מדפסת מדבקות מתחברות לראש שקילה, תוכנה להפקת מדבקות שקילה ובקרת תהליכים PLC.

תוכנת שקילה – למה זה טוב?

התוכנה מאפשרת להעביר נתונים, נתוני משקל ונתונים נוספים באופן ישיר אל תוכנה חיצונית. דבר החוסך זמן רב של התעסקות עם פיתוח מודל תקשורת אשר מחויב להיות תואם לדגם ראש השקילה. התוכנות נוחות לתפעול, ידידותיות למשתמש, בעלות מגוון אפשרויות שחוסכות זמן וכסף. בין האפשרויות: הפקת דוחות מהירה, גיבוי מלא בכמה פלטפורמות, הזנת נתונים קלה ודיווחים בעת הצורך. התוכנה מאפשרת בין השאר גם פיתוח/התאמה לפי דרישה. חסכון הזמן בא לידי ביטוי בפשטות ובקלות שהדברים מתנהלים בזכות ובעזרת תוכנת השקילה. חיסכון הכסף בא לידי ביטוי בחיסכון המשאבים ועבודת צוות העובדים על כתיבת והפקת הדוחות, הגדרת הנתונים ופיתוח מודל התקשורת, אשר נחסכים מראש או נעשים אוטומטית על ידי התוכנה.

בזכות תוכנה למשקל, הדוחות מדויקים יותר.

תוכנת השקילה מדווחת משקלים מדויקים, אמינים ומדווחת על המשקל האמיתי, כמובן בהתאם לרגישות ולדיוק המשקל אליו היא מחוברת. כך שהיא יוצרת אמינות מול הלקוחות וגם מאפשרת לכם לישון בראש שקט, בידיעה שהכל נשקל בדיוק ומדווח ללא אף טעות. התוכנה יכולה להתחבר גם למשקלים וגם לראשי השקילה עם יציאות התקשורת המתאימות בצד השני – אצל הלקוח. כך שתוכלו בזמן אמת לחבר אותה, לקרוא ברקוד, לספק נתונים, להתחבר למערכת ולהפיק דוחות ותעודות בסיום השקילה.

מאזני הארץ – כל השירותים בתחום השקילה

אם אתם שוקלים לרכוש מוצרים או מוצרים משלימים בתחום השקילה – למאזני הארץ יש את כל החבילה. אנו מספקים מוצרי שקילה מגוונים ושונים מכל התחומים ולכל סוגי הלקוחות, לענפי התעשייה, המזון, הרוקחות, למעבדות, לחנויות ועוד. מעבר למוצרי שקילה, אנו מספקים גם מוצרים משלימים, ביניהם תוכנות השקילה אשר נותנות מענה לכל הצרכים ומדייקות את עבודת המשקל וראשי השקילה, חוסכות זמן, כסף ועבודה מיותרת. השירות שלנו הינו שירות פרמיום, המספק מענה אדיב על ידי מקצוענים, כך שתוכלו לקבל גם הכוונה והתאמה של המוצר המדויק והטוב ביותר לצרכים ולשימושים השונים של בית העסק, של המעבדה או של המפעל שלכם. מעבר לשירות ומכירה מקצועיים ויסודיים, יש לנו גם מערך טכנאים מקצועי ומיומן אשר מספק מענה מהיר ואיכותי עבור כל תקלה במהלך השימוש במוצרי מאזני הארץ.

להתאמת המשקל המתאים עבורכם

צוות עובדי החברה יתאים את סוג המשקל לצרכים השונים שלכם

    3DB8B2CA-21F1-4E31-83E2-35AFF9EA5376 Created with sketchtool. דברו איתנו CDE93192-0C6A-409D-880D-9BE72A560619 Created with sketchtool. וואטסאפ

    דברו איתנו

    השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה!