X

עגלה

עגלת הקניות שלך ריקה

עבור לחנות
משלוח חינם בקנייה מעל 1,000₪
לתשלום
תמונת נושא

מוצרי תוכנה להפקת מדבקות שקילה

תוכנה להפקת מדבקות שקילה...

תוכנה להפקת מדבקות לכניסת מלאי שם ספק: שם מוצר: סוג : וכו" ניהול דוחות, מוצרים קבועים, יצוא לאקסל, שליחת ...

צפייה במוצר

תוכנה להפקת מדבקות שקילה

התוכנה להפקת מדבקות שקילה מתאימה לסוגים שונים ורבים של עסקים. התוכנה מאפשרת שימוש בממשק נוח, פשוט, מובן וידידותי מאוד למשתמש. בתוכנה ניתן לתעד את השקילה על גבי מדבקות. על המדבקות יצוין מידע רלוונטי למשתמש, המידע כולל את שם המוצר, את סוג המוצר, תאריך ועוד. ניתן להשתמש בתוכנה בנוחות, להפיק ולנהל דוחות, להגדיר בקלות מוצרים קבועים וכמו כן, היא גם בעלת מספר אפשרויות נוחות, כמו לדוגמה ייצוא הנתונים לטבלאות אקסל בלחיצת כפתור. בנוסף, התוכנה מאפשרת שליחת דוחות ישירות למייל שלכם וגיבוי הנתונים על בסיס יומי, שבועי וחודשי.

התוכנה מתממשקת עם ראש השקילה או עם המשקל ברשותכם ומותאמת למגוון מערכות. בעזרתה מתאפשר למשתמש להדפיס ברקוד רלוונטי למוצר בהתאם למשקל אשר נשקל במוצר השקילה. התוכנה מתאימה למגוון עסקים, לתעשיות השונות, לחנויות ועוד.

תוכנת להפקת המדבקות של מאזני הארץ מתאימה למגוון מדפסות מדבקות ומגוון מחשבים. תוכנת הפקת מדבקות השקילה מותאמת לכל מערכת הפעלה מבין המערכות הנפוצות בשוק. היא מוטמעת בקלות ובנוחות.

להתאמת המשקל המתאים עבורכם

צוות עובדי החברה יתאים את סוג המשקל לצרכים השונים שלכם

    3DB8B2CA-21F1-4E31-83E2-35AFF9EA5376 Created with sketchtool. דברו איתנו CDE93192-0C6A-409D-880D-9BE72A560619 Created with sketchtool. וואטסאפ

    דברו איתנו

    השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה!